Kreipiasi skaitytojai
Akivaizdu, jog daugiabučius namus administruojančioms bendrovėms ir gyventojams vis dar sunku surasti bendrą kalbą. Į redakciją kreipusis Tilžės gatvės gyventoja skundėsi BUAB "Klaipėdos senamiesčio valdos" informacijos apie atliekamus darbus stoka. Bendrovės atstovai tikino, jog čia kaltas pačių gyventojų apatiškumas.
Apie netikėtai komunalinių patarnavimų sąskaitos lapelyje atsiradusią paslaugą bei 35 Lt sumą už ją pranešė Tilžės gatvės 32-ojo namo gyventoja ponia Viktorija. Ji teigė nesuprantanti, už ką turi mokėti. Tą patį, pasak jos, tvirtina ir kiti namo gyventojai.
"Parašyta, jog įmonė "Sobo sistemos" atliko šilto vandens reguliatoriaus keitimą, nors apie tokį dalyką nebuvo niekas informuotas, jokių skelbimų, net neatsiklausta mūsų nuomonės, ar sutinkame mokėti už tokius darbus, ir kas tai per darbai, - guodėsi ponia Viktorija. - Kažkas iš kaimynų matė, jog buvo atėję meistrai ir kažką darė, bet mes nežinome ką. Na, o rugpjūčio mėnesio sąskaitoje už komunalinius patarnavimus atsiranda ir pinigų suma už reguliatoriaus keitimą. Gerai, jei tik šį mėnesį teks mokėti, bet jei ir toliau taip tęsis... Mums trūksta informacijos."
Tokius daugiabučio gyventojų kaltinimus griežtai atmeta BUAB "Klaipėdos senamiesčio valdos" darbuotoja Marija Pluščauskienė. Jos teigimu, kovo 24 dieną buvo organizuotas daugiabučio gyventojų susirinkimas, tačiau iš 10-ies savininkų dalyvavo tik du, tad susirinkimas buvo įskaitytas kaip neįvykęs.
"Gyventojai informuojami apie susirinkimus skelbimais bent prieš savaitę, tačiau jų apsilankymo sulaukiame retai. Jei tąkart kažkas atėjo, vadinasi, žinojo apie susirinkimą.
Be to, siuntėme Tilžės gatvės 32-ojo namo gyventojams biuletenius, kuriuose jie turėjo pažymėti, ar pritaria reguliatoriaus keitimui, ar ne, ir iki gegužės 2-osios juos grąžinti. Deja, iš 10-ies sulaukėme tik keturių, iš kurių tik viename buvo pritarta reguliatoriaus keitimui. Tad nesulaukus nė pusės biuletenių šis procesas taip pat buvo laikomas neįvykusiu", - aiškino M. Pluščauskienė.
Tokiu atveju liepos 7 dieną administratoriaus įsakymo tvarka reguliatorius daugiabučiame name buvo pakeistas.
Kad ir kaip ten būtų, "Klaipėdos senamiesčio valdų" darbuotoja sakė, jog šio daugiabučio sugedusį šilto vandens reguliatrių buvo būtina keisti, antraip nebūtų galima pradėti šildymo sezono, o gyventojai nebūtų turėję šilto vandens. Tad jų priekaištai M. Pluščauskienei atrodė mažų mažiausiai nesuprantami.
Lina NARBUTAITĖ
Rašyti komentarą