Po ekstremalių atostogų - rūpesčiai dėl pinigų

Po ekstremalių atostogų - rūpesčiai dėl pinigų

Daugumą veiklą sustabdžiusio kelionių organizatoriaus "Star Holidays" turistų savaitgalį grįžo į Lietuvą. Bendrovės problemos, dėl kurių sustojo ne tik kelialapių pardavimai, bet ir skrydžiai bei jau įpusėjusios kelionės, poilsį apkartino ne visiems.

Pasak kelionių agentūrų atstovų, klaipėdiečių, savaitgalį patekusių į nemalonią situaciją dėl kelionės organizavimo, nebuvo daug.

Specialiuoju reisu iš Žironos (Ispanija) vakar į Lietuvą grįžo ir kelionių agentūros "Krantas Travel" Klaipėdos pardavimo biuro vadovė Simona Liekienė, savaitės atostogų į Costa Brava kurortą vykusi su kolege.

"Niekam neturiu jokių pretenzijų, mat atostogos buvo puikios, o vietoje dirbusi "Star Travel" atstovė padarė absoliučiai viską, kad nepanikuotume ir būtume laiku informuojami apie įvykius, - įspūdžiais dalijosi kelione nenusivylusi moteris. - Atostogavome tiek, kiek ir priklausė pagal kelialapį. Vienintelis dalykas - savo lėšomis reikėjo nuvažiuoti iki Žironos oro uosto. Tačiau papildomi 30 eurų, žinant situacijos sudėtingumą, buvo palankiausias variantas."

Pokalbininkės teigimu, išgirdusios nerimą keliančias žinias apie "Star Travel" problemas, jos pasidomėjo, kur ir kokius bilietus įsigyti, jeigu situacija būtų buvusi prastesnė.

"Kai kurie primygtinai ragino mus taip ir pasielgti. Tačiau šito nepadarėme, nes tikėjomės, kad viskas bus gerai. Taip ir išėjo", - džiaugėsi S. Liekienė.

Bendrovės "Krantas Travel" direktorius Putinas Bielskis informavo, kad per jų agentūrą "Star Travel" kelialapius buvo įsigiję nedaug žmonių.

"Tie, kurie atostogavo, parskrido šeštadienį bei sekmadienį, o įsigijusieji kelialapius ir turėję išvykti šiomis dienomis, rašo prašymus dėl pinigų grąžinimo, siūlome ir alternatyvius kelionių variantus", - sakė pokalbininkas.

"Kai kurie klientai grįžo anksčiau numatyto laiko. Šiandien visą rytą sulaukiame žmonių, kurie pirko "Star Holidays" kelialapius rudeniui arba ateinančiai žiemai. Rašomi prašymai dėl pinigų grąžinimo, siūlomi kiti variantai", - vakar sakė kelionių organizatoriaus "Kauno grūda" Klaipėdos filialo direktorė Natalija Pilibavičienė.

"Visiems keleiviams, kurie buvo įsigiję "Star Holidays" keliones, mūsų agentūra stengiasi kaip įmanoma padėti. Laimei, tokių klientų mūsų agentūroje nėra daug. Tokių, kurie turėjo grįžti specialiais užsakytais skrydžiais, nebuvo", - informavo agentūros "West Express" Klaipėdos filialo vadovas Aurimas Šumbrauskis.

"Star Holidays" tinklalapyje informuojama, kad naujausia informacija dėl tolimesnių bendrovės veiksmų bus pateikta šiandien, 16 val.

"Padėsime ir grąžinant lėšas"

Juozas RAGUCKAS, Valstybinio turizmo departamento direktoriaus pavaduotojas
Per savaitgalį, surengus keturis skrydžius į Ispaniją, Graikiją bei Turkiją, į Lietuvą grįžo per 500 žmonių. Keli - kiek būtent, tebėra tikslinama - liko užsienyje. Jie žinojo, kad vėliau organizuotai nebus parvežti, ir, matyt, liko savo rizika. Šie asmenys turės grįžti savo lėšomis.
Įmonė "Star Holidays" šiuo metu negali vykdyti savo įsipareigojimų ir kreipėsi į mus, kad padėtume išspręsti turistų pargabenimo klausimą. Maža to, Bodrume buvo susidariusi kritinė situacija, kai tuos turistus pradėjo mesti iš viešbučių, kadangi įmonė buvo jiems įsiskolinusi... Aišku, būtų buvę geriau gauti informaciją kaip įmanoma anksčiau, tačiau įmonė desperatiškai siekė ją nuslėpti ir oficialų pagalbos prašymą departamentui pateikė tik penktadienį po pietų.
Savo tinklalapyje "Star Holidays" jau paskelb4, kad atšaukia poilsinius maršrutus, ir visus kviečia kreiptis dėl pinigų grąžinimo. Jeigu jie negrąžins pinigų ir nekompensuos nuostolių nukentėjusiesiems, žiūrėsime, kaip tai galima padaryti panaudojant draudimo lėšas. Tačiau dalį draudimo lėšų - kiek daugiau negu pusę - panaudojome žmonėms parskraidinti.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder