Pagal Tarptautinio Palangos oro uosto (TPOU) parengtą programą, maršrutu Palanga-Londonas 180 vietų orlaivis skraidytų du kartus per savaitę. Per metus tikimasi sulaukti net 37,4 tūkst. keleivių. Avialinijoms, aptarnausiančios šį maršrutą, vadinamajam skrydžio marketinginiam palaikymui bus skiriama nuo 6 iki 10 EUR už išvykstantįjį keleivį.
Maršrutu Palanga-Hamburgas 70 vietų orlaivis skraidytų tris kartus per savaitę. Per metus tikimasi sulaukti 21,8 tūkst. keleivių.
2012 m. lapkričio 19 d. šis klausimas buvo svarstytas asociacijos „Klaipėdos regionas“ visuotiniame narių susirinkime. Jame nuspręsta projektui „Klaipėdos regiono pasiekiamumo didinimas“ per metus skirti 400 000 Lt. Palangos savivaldybė tam skirtų 150 000 Lt, Klaipėdos miesto savivaldybė - 135 000 Lt, o likusią 115 000 Lt sumą bendrai, pagal gyventojų skaičių, „susimestų“ kitos savivaldybės.
Klaipėdos miesto savivaldybė savo biudžete numatė šiam tikslui skirti 150 tūkst. litų, tačiau įpareigojo Savivaldybės administraciją kreiptis į Susisiekimo ministeriją, kad būtų pakeistas oro uosto pavadinimas ir jis vadintųsi Klaipėdos-Palangos oro uostas. Taip esą būtų padidintas regiono patrauklumas, mat Vokietijoje ir kitose Europos valstybėse Klaipėdos vardas žinomesnis už Palangos.
Rašyti komentarą