Vietoj laivų statybos - melasa?

Vietoj laivų statybos - melasa?

Vakarų laivų gamykla (VLG) metė iššūkį Klaipėdos uoste veikiančioms krovos bendrovėms ir pastatė naują Skystųjų produktų terminalą, rašo "Lietuvos rytas".

VLG terminale į laivus kraunama melasa – šalutinis cukraus gamybos produktas, naudojamas tekstilės, kosmetikos, maisto pramonėje.

Dviejose talpyklose galima laikyti apie 8500 tonų iš Rusijos ir Ukrainos geležinkeliais atgabentos melasos.

Terminalo metų pajėgumas siekia 120 tūkst. tonų. Jį valdanti antrinė VLG įmonė „Vakarų krova“ šiemet tikisi priimti apie 40 nedidelės ir vidutinės talpos laivų.

Anksčiau melasą krovė kita jūrų uosto įmonė – Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas.

Nugriovus senąsias talpyklas, kurių vietoje dabar kyla naujas keleivinis uostas, melasos siuntėjai ėmė žvalgytis į Ukrainos uostus.

Terminale darbuojasi lietuviai, o teisė jį valdyti 6 metams suteikta vienai didžiausių pasaulyje melasos tiekėjų – Vokietijos įmonei „Peter Cremer“.

Kai laivų statytojai ir remontininkai nėrė į krovos verslą, konkurentai jų pastangas tapti uosto rinkos žaidėjais vertino atlaidžiai.

„Vakarų krova“ teiks ir logistikos paslaugas – šiukšles iš Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centro gabens į deginimo įmonę.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder