2009 m. į Atlanto vandenyną nukritusio "Air France" lėktuvo "juodųjų dėžių" įrašų tyrimo negalutiniais duomenimis, pilotai nesusitvarkė su svarbiomis problemomis, nes jų dėmesį atitraukė sugedę skrydžio greičio matuokliai, pranešė "Wall Street Journal".
Laikraštyje rašoma, kad lėktuvui susidūrus su turbulencija ir netikėtai dideliu lėktuvo apledėjimu skrendant apie 10,6 km aukštyje, pilotai nesilaikė įprastų procedūrų, padedančių išlaikyti tinkamą skrydžio greitį ir aukštį.
Pranešama, kad iš pilotų pokalbių įrašų matyti, kad juos sutrikdė prietaisų skleidžiami pavojaus signalai ir, nors pilotai ir stengėsi sistemingai reaguoti į kiekvieną perspėjimą, jiems nepavyko įveikti su sumaišties ir išlaikyti pastovų kursą.
Manoma, kad prietaisų duomenys, kurie bus paskelbti penktadienį, rodo, jog išsijungus autopilotui lėktuvas pavojingai sulėtėjo.
Sudužus "Air France" lėktuvui žuvo visi juo skridę 228 žmonės.
Rašyti komentarą