"Air India Express" keleiviai pasakojo, kaip jiems pavyko išsigelbėti

"Air India Express" keleiviai pasakojo, kaip jiems pavyko išsigelbėti

Septyni žmonės, išsigelbėję šeštadienį Indijoje nukritus lėktuvui, papasakojo, kaip jiems tai pavyko padaryti, skelbia BBC.

Kaip jau skelbta anksčiau, šeštadienį avariją patyręs Indijos aviakompanijai "Air India Express" priklausantis lėktuvas "Boeing 737-800" "nutūpęs dideliu greičiu nuvažiavo nuo tako į miško masyvą šalia oro uosto", sakė "Air India" oficialus atstovas Džitenderis Bhargava (Jitender Bhargava).

Iš 166 lėktuvu skridusių žmonių išsigelbėjo tik septyni. Jiems padėjo gelbėtojai ar valstiečiai. Kai kurie išsigelbėję teigia girdėję, kaip prieš pat katastrofą girdėję padangos sprogimą.

"Lėktuvui leidžiantis, kai tik jis palietė žemę, sprogo padanga, ir lėktuvas tapo nevaldomas, - žurnalistams Mangaloro ligoninėje sakė vyras vardu Pradepas (Pradeep). - Per penkias sekundes po sprogimo lėktuvas užsiliepsnojo, ir visur pasklido dūmai. Negalėjau kvėpuoti. Tuo metu pamačiau išdužusį langą ir pro jį iššokau. Susižeidžiau kojas ir rankas".

Kitas išsigelbėjusysis KP Manikutis (KP Manikutty) sakė, kad iš pradžių atrodė, kad nusileidimas buvo normalus, ir tuomet lėktuvas į kažką atsitrenkė. "Vos palietęs žemę lėktuvas sudrebėjo ir po kelių akimirkų į kažką atsitrenkė, o vėliau perlūžo perpus ir užsidegė. Tiesiog iššokau per atsivėrusią skylę", - sakė vyras.

Vyras vardu Krišna pasakojo, kad taip pat iššoko per atsiradusią skylę. "Nusileidimo metu lėktuvas sudrebėjo ir į kažką trenkėsi, - sakė vyras. - Jis užsidegė. Mes pamatėme ertmę ir pro ją išlipome. Išėjome iš džiunglių ir nuėjome iki geležinkelio. Iš ten žmonės mus nugabeno į ligonę. Mes buvome penkiese".

Stalinas Majakutis (Stalin Mayakutti) išsigelbėjo kartu su Krišna. "Leidžiantis lėktuvas nukrito. Jis sudrebėjo, ... ir pilotas ėmė stabdyti. Lėktuvas atsitrenkė į kažkokį pastatą ir iš karto užsidegė bei subyrėjo... Iškritau, kai pradėjo stabdyti. Iškritau kartu su dar keturiais ar penkiais žmonėmis".

Keleivis Umaras Farukas (Umar Farooq) taip pat sakė, kad lėktuvui leidžiantis sprogo padanga. "Padanga sprogo iš karto, kai tik lėktuvas nutūpė, ir lėktuvas nuvažiavo link miško, - sakė vyras. - Per kelias sekundes įvyko sprogimas, ir lėktuvas prisipildė dūmų. Kilo tikras chaosas. Dalis lėktuvo nutrūko, ir per dūmus aš pamačiau medžius. Šokau ten. Priešais mane buvo dar vienas keleivis, kuris mėgino iššokti. Pastūmiau jį. Jis įsipainiojo į kažkokį kabelį, ir jam padėdamas apdegiau veidą ir rankas".

Kaip jau skelbta anksčiau, nukritusiu lėktuvu skrido 160 keleivių ir šeši įgulos nariai. Šeštadienį jau aptikta viena iš nukritusio lėktuvo "juodųjų dėžių", skelbia naujienų agentūra WAM. Taip pat skelbiama, kad Indijos nacionalinės civilinės aviacijos tarnybos nurodymu sukurta speciali komisija ištirti katastrofos priežastis.

Skelbiama, kad nukritusį lėktuvą pilotavo serbų kilmės britas Zlatkas Glušica (Zlatko Glusica). Laikraštis "The Times of India" skelbia, kad 55 metų pilotas iš viso buvo skraidęs 10 tūkst. valandų. Jis ne pirmą kartą leidosi Mangaloro oro uoste ir žinojo šio oro uosto ypatumus.

Pigių skrydžių aviakompanijai "Air India Express" priklausęs lėktuvas skrido iš Dubajaus į Mangalorą, sakė kompanijos personalo direktorius Anupas (Anup Srivastava).

Indijos televizijos kanalas CNN-IBN skelbia, kad nukritęs lėktuvas "Boeing 737-800" nusileidimo taką palietė maždaug 600 metrų toliau nei turėjo. Tokie duomenys gauti atlikus preliminarų avarijos tyrimą. Mangaloro oro uosto pakilimo-nusileidimo tako ilgis yra maždaug 2400 metrų. Takas yra kalvos viršuje, dėl to reikia ypatingo tikslumo leidžiantis. CNN-IBN pažymi, kad Mangaloro oro uostas laikomas vienu sunkiausių lėktuvų pakilimui ir nusileidimui.

Prie nelaimės galėjo prisidėti ir sudėtingos oro sąlygos. Dvi pastarąsias dienas Mangalore stipriai lijo. Be to, vienas iš išgyvenusių lėktuvo keleivių sakė, kad prieš nusileidimą greičiausiai sprogo važiuoklės padanga.

"Boeing 737-800" įgula prieš nusileidimą nepranešė apie kokius nors gedimus.

Lėktuvas nukrito maždaug 6.30 val. vietos laiku (4 val. Lietuvos laiku).

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder