Šalia A11 ir A13 kelių (Klaipėda - Liepoja ir Palanga - Kretinga) sankirtos užvirę dideli darbai neatpažįstamai pakeitė ties įvažiavimu į didžiausiąjį mūsų šalies kurortą Palangą buvusią laukymę.
Kaip ir ankstesniais metais, lenktynių miestelio statybos prasidėjo nuo didžiausio ir sunkiausio objekto - per tūkstantį kvadratinių metrų plotą užimančio ir jau baigto statyti dengto lenktynių klubo ir atviro jo kiemelio įrengimo.
Statoma didžiulė scena
Varžybose akredituotų žurnalistų darbui jau pastatytas ir 100 kvadratinių metrų ploto spaudos centras, kuriame vidaus įrangos darbus atlieka STS (Scenos technikos serviso) specialistai.
Statoma dar didesnį plotą užimanti dengta scena, į kurią po varžybų kops ne tik lenktynių nugalėtojai ir prizininkai, bet ir kurioje visus susirinkusius linksmins mėgstamiausios šalies pramogų ir estrados žvaigždės. Būtent čia vyks nugalėtojų sutikimo didysis koncertas, kurį liepos 13 dieną nuo 19 val. iki pat renginio pabaigos tiesiogiai transliuos LNK.
Pasak vieno iš renginio organizatorių Martyno Tankevičiaus, itin daug dėmesio skiriama naujoviškam šios scenos apšvietimui ir joje montuojamai garso technikai.
"Pirmadienį pradėjome vežti ir montuoti specialios technikos reikalaujančius apsauginius pamatinius blokus, sveriančius po toną ir kurių iš viso turėsime pakloti net 209, - pasakoja jau ne pirmi metai šiuos darbus vykdančios Klaipėdos UAB "Perdanga" ūkio priežiūros tarnybos viršininkas Stasys Muižė.
Trasos apsaugai kasmet naudojami ne tik masyvūs pamatų blokai ar metalinės tvoros, bet ir paprasčiausia "stop" juosta, įspėjanti žiūrovus, kad į ja paženklintą teritoriją brautis nevalia. Tokios juostos šiemet bus panaudota per 10 kilometrų.
Pirmą kartą šio renginio istorijoje lenktynininkams talkins profesionalūs serviso meistrai su visa profesionalia įranga.
Senoviniai automobiliai
Vienas patrauklesnių 1000 km lenktynių bruožų - itin plati renginio programa, kurioje geidžiamą sau reginį neabejotinai ras kiekvienas.
Savų gerbėjų susilaukė 2010 metais didžiosiose lenktynėse debiutavę istoriniai automobiliai, kurie šiemet jau ketvirtąjį kartą dalysis ta pačia trasa. Daugeliui žiūrovų nebūtinai jų sportinę jaunystę menančių automobilių varžybos, kurias po savo sparnu svetingai priglaudė 1000 km lenktynės, kelia nemažai sentimentų.
Viskas čia bus taip pat, kaip ir didžiosiose 1000 km lenktynėse. Ir treniruotės, ir kvalifikacinės varžybos, prasidėsiančios liepos 12 d. (penktadienį) 14.55 val., ir pagaliau pagrindinis istorinių automobilių pasirodymas, kuriam startas bus duotas tos pačios dienos vakarą, 20.15 val., ir nugalėtojų bei prizininkų apdovanojimas, iškart po lenktynių rengiamas didžiojoje scenoje.
Simboliškas ir daug ką apie šias varžytuves bylojantis faktas, jog pirmasis paraišką dalyvauti istorinių automobilių lenktynėse pateikė pirmasis tokių lenktynių 2010 m. nugalėtojas, nuolatinis lenktynių Palangoje dalyvis Endris Holandas iš Didžiosios Britanijos. Kaip jau įprasta, atvyksta jis ne vienas, o su visa savo sportine šeima - sūnumis Dave ir Micku.
Per trejus metus net du kartus istorinių automobilių lenktynių nugalėtojų laurai iškeliavo į Didžiąją Britaniją, o kartą jose triumfavo kaunietis Dovilas Čiutelė.
Be kovos pasiduoti nežada ir lietuviai. Istorinių automobilių lenktynėms rengiasi ir nuolatinis jų dalyvis Artūras Podbareckis, šiemet vairuosiantis BMW 6 ir kuris pirmosiose tokiose varžytuvėse finišavo antras.
Jei istorinių automobilių varžybų nugalėtojui ir prizininkams išsiaiškinti pakaks vienerių lenktynių, tai "Dzintara Volga" sportininkams, kur neabejotinai dominuos mūsų kaimynai latviai, - net dvejų. Abejos vyks penktadienį, liepos 12 d. Pirmosioms startas bus duotas 18.30 val., o antrosioms - 20.45 val.
Lenktynių išsamią programą galite rasti portale: www.racing.lt.
Rašyti komentarą