Anot B. Vanago, pagrindinis jų tikslas sudėtingiausiame planetos ralyje yra paprastas – įveikti Dakarą.
„Dalį Dakaro, galima sakyti, jau įveikėme. Pusę metų intensyviai dirbome, kad visa technika būtų parengta, sureguliuota ir patikrinta bei laiku išsiųsta į Pietų Ameriką. Lenktynėse svarbiausias mūsų tikslas bus pasiekti finišą. Tai mūsų debiutinis Dakaras, todėl būtų labai neišmintinga parodyti daugiau nei sugebi. Tačiau tai nereiškia, kad nekovosime dėl pozicijų. Jei viskas klostysis pagal planą, ketiname būti tarp 20-ies greičiausių automobilių įskaitos lenktynininkų bei pagerinti neoficialų Baltijos šalių sportininkų rekordą. Kruopščiai ir ilgai ruošėme lenktyninį automobilį, todėl neabejojame, kad mūsų tikslai yra pagrįsti“, - susitikimo metu kalbėjo lenktynininkas Benediktas Vanagas.
Pirmą kartą Dakarą šturmuosiantis lietuvių tandemas lenktynėms pasirinko „OSCar O3” automobilį. Technika lietuviams puikiai pažįstama ir jau išbandyta: 2010 metais juo ekipažas dalyvavo Dakaro serijos lenktynėse „Šilko kelias“. Tuomet lietuviai finišavo antri savo klasėje ir septinti bendroje įskaitoje.
Dabartinis lietuvių „OSCar O3“ – tarsi visiškai naujas automobilis. Profesionalių mechanikų komanda jį perrinko, įmontavo galingesnį variklį, tobulesnę pavarų dėžę, efektyvesnius stabdžius, naują elektroninę variklio valdymo sistemą ir daugybę kitų smulkesnių patobulinimų. Ekipažas tikisi, kad tai padės automobiliui tapti ne tik greitesniu, tačiau ir dar kokybiškesniu.
Šis „General Financing – Autopaslauga“ komandai atstovausiantis bolidas gali važiuoti iki 200 km/val. greičiu, o tvirta konstrukcija pasirengusi atremti, bet kokios kelio dangos iššūkius. B.Vanagas pateikė pavyzdį, koks iš tiesų tvirtas yra ralio maratonams skirtas automobilis: net jei šis būtų išmestas ant ratų iš penkto aukšto, jis be didesnių problemų galėtų važiuoti toliau.
Pietų Amerikoje varžybų dienomis lenktynininką Benediktą Vanagą su šturmanu Sauliumi Jurgelėnu techninio aptarnavimo sunkvežimiu lydės ir visa mechanikų komanda, kuriame atsarginių detalių bus gabenama mažiausiai antra tiek, kiek jų yra sumontuota automobilyje.
Motociklininkų įskaitoje Dakare startuosiančiam Gintautui Igariui šios lenktynės jau bus antrosios. Sportininkas teigė, kad šį kartą į Pietų Ameriką važiuoja kur kas geriau pasiruošęs.
„Nors važiuosiu tuo pačiu „Yamaha“ markės motociklu, tačiau patobulinome kiekvieną smulkmeną: netgi kitaip išdėliojome atsargines dalis ir įrankius, be to, kitaip ruošiu kūną bei tvirčiau jaučiuosi psichologiškai. Pagrindinis šių metų tikslas Dakare bus pagerinti praeitų metų rezultatą”,- teigė Lietuvą Dakaro ralyje atstovausiantis motociklininkas.
Pernai motociklų įskaitoje finišavęs 81-as iš 178-ių startavusių dalyvių G. Igaris tvirtino, kad būti tarp 50 stipriausiųjų jam būtų didelė garbė.
Susitikimo metu Dakaro dalyvius pasveikino ir sėkmės palinkėjo Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas bei Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Gintaras Furmanavičius. O Gintautas Babravičius visiems Dakaro dalyviams įteikė sėkmę nešančią vėliavą su Vyčiu ir palinkėjo į Lietuvą sugrįžti su pergalėmis.
Sausio 5-20 dienomis Dakaras Pietų Amerikoje vyks jau penktąjį kartą. Ralis šiemet ir vėl jungs tris Pietų Amerikos žemyno valstybes: Argentiną, Peru ir Čilę. Maratono dalyviams teks įveikti apie 8000 km maršrutą.
Dakaro lenktynių metu visą informaciją apie lietuvių pasirodymą rasite puslapyje www.benediktasvanagas.lt.
Rašyti komentarą