"Noriu susipažinti"

"Noriu susipažinti"

Iš 10-15 žodžių turite parašyti poemą. Tik nepulkite į banalybes ir štampus: "Vienišas vyriškis, 45 metų, Avinas, be žalingų įpročių, susietų savo likimą su 20-25 metų mergina, Liūtu arba Šauliu."

Tokių skelbimų - du trečdaliai, ir jeigu gausite atsakymą, jis veikiausiai ateis iš patologiškos horoskopų mėgėjos. O juk jums skirtoji turėtų reaguoti į jūsų individualybę!

Tiksliai ir lakoniškai

Žinia, kurią jūs siunčiate apie save, - tai jūsų asmenybės prezentacija, kuri pagal žanro dėsnius turi būti lakoniška.

Užduotis labai sudėtinga: kaip visą savo turtingą natūrą perteikti vos keletu žodžių?

Suformuluokite kurią nors neginčijamą savo dorybę, kuri patiktų priešingai lyčiai. Jeigu esate vyras, parašykite, jog intelektualas. Arba sportininkas. Tik neperlenkite lazdos vadindami save gražuoliu arba genijumi.

Informaciją apie akių dydį ir spalvą, plaukų grožį palaikykite ateičiai. Galima paminėti abstrakčius parametrus: "Atletiškas, aukštas, rudaplaukis". Arba dar lakoniškiau: "Neblogai atrodau."

Venkite konkretikos

Tai pagrindinė skelbimų autorių klaida. Nepažįstamajai (-ajam) visai nebūtina žinoti, kurioje vietoje jums liko randas po operacijos ir kiek šaukštelių cukraus dedate į arbatą. Tai galėsite papasakoti vėliau. O kol kas - tik būtiniausia informacija.

Daugiau saviironijos!

Kad skelbimas nebūtų nuobodus ir neapsiribotų vien antropologiniais duomenimis, rašykite jį su humoru. Šiaip ar taip, žmogus, kuris jį skaitys, supras, jog turite mažų mažiausiai vieną puikią savybę - humoro jausmą. Bet ir čia nepersistenkite. Vienas pilietis internete kartą parašė: "Vesiu per 24 valandas." Per keletą valandų jam paskambino kelios dešimtys moterų, nesupratusių humoro.

Neapgaudinėkite!

Vis tiek yla išlįs iš maišo. Ką gali žinoti, galbūt tas žmogus, kuris susidomėjo "Calvin Klein" reklamos veidu" arba "naftos magnatu" (kuriuo jūs prisistatėte), kaipsyk ieško tokio charakterio asmenybės kaip jūs! Meluodami galite daug prarasti.

Nekelkite reikalavimų

Tokie žodžiai, kaip "turinčias antsvorio prašau nesivarginti", gali sugadinti patį genialiausią skelbimą. Atminkite, jog kas antra moteris nėra patenkinta savo išvaizda, o kas trečia įsitikinusi turinti antsvorio.

Per didelis reiklumas ne tik išgąsdins, bet ir įžeis kandidatus. Kas gali atsiliepti į skelbimą "Jeigu tu - 90-60-90 blondinė su ilgomis kojomis ir seksualiomis lūpomis..."? Nebent chuliganai.

Rašykite apie save taip, kad skaitytoja (-s) pagalvotų, jog kreipiatės būtent į jį (ją).

Nekalbėkite trečiuoju asmeniu: "Ieško rimto vyriškio...", "Susipažintų su jauna moterimi..." Kreipkitės į potencialų gyvenimo draugą (-ę) tiesiogiai: "Laukiu tavo laiško..." Arba - "Galvoju apie tave..." ir pan. Tik nepulkite į familiarumus!

Palikite paslaptį

Štai toks tekstas buvo paskelbtas viename iš pažinčių leidinių: "Moterį, kuri šių metų rugsėjo 10-osios naktį mano sapne paliko auksinį žiedą, prašau sugrįžti ir jį pasiimti. Negaliu užmigti." Į jį atsiliepė daugybė moterų ir netgi keletas vyrų.

Literatūriškai gabiam autoriui nebūtina nė pasakoti apie save: juo susidomės vien iš smalsumo.

Apsieikite be erotikos

Neminėkite savo lyties organo gabaritų, kad ir kokie jie įspūdingi: moterys jus gali palaikyti ekshibicionistu.

Kad ir kokia gražuolė būtumėte, nesigirkite seksualumu, - vyrai gali pamanyti, jog esate palaido elgesio.

Nevartokite trumpinių

Nerašykite "vyr." vietoje "vyras" (arba "mot." vietoje "moteris"), "b.ž.į." - vietoje "be žalingų įpročių". Tai vargiai pagreitins antrosios pusės paieškas. Žmogus, perskaitęs tokius trumpinius, nesąmoningai suvoks jus kaip nevisavertį.

Įsivaizduokite, ką galima pagalvoti apie žmogų, kuris rašo: "Vyr., vid. a., b. ž. į., mat. aps., susipažintų su vid. a. mat. aps. mot., tikslas - santuoka." Viena vertus, aiškiai matyti, jog taupote pinigus. Kita vertus, psichologai pataria neskubėti su žodžiu "santuoka". Kol kas ieškokite bendraminčių...

Parengė Olga Beleičeva

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder