Britų reguliatorius uždraudė „Zara“ reklamą dėl „nesveikos“ modelių išvaizdos

Britanijos Reklamos standartų komitetas (ASA) uždraudė dvi „Zara“ prekės ženklo reklamas, pažymėdamas, kad jose merginos atrodo „išsekusios“ arba „nesveikai liesos“.

ASA nuomone, tokia reklama yra „neatsakinga“ ir neturėtų būti skelbiama.

Modeliai, reklamuojantys „Zara“ drabužius, buvo pateikti „Zara“ programėlėje ir svetainėje. Kaip pažymėjo komitetas, vienoje nuotraukoje pernelyg išsišovę modelio raktikauliai, kitoje dėl šviesos ir šešėlių išdėstymo modelio kojos ir rankos atrodo labai liesos.

Komiteto išvadoje nurodoma, kad dėl pasirinktų pozų ir pernelyg plačių drabužių modelių kūnai atrodo neproporcingi.

„Zara“ užtikrino reguliavimo instituciją, kad nuotraukos nebuvo redaguotos siekiant pabrėžti modelių lieknumą, o fotografuotos merginos turi reikiamus pažymėjimus, patvirtinančius jų puikią sveikatos būklę ir valgymo sutrikimų nebuvimą.

„Zara“ pašalino reguliavimo institucijos uždraustą reklamą, pažymėdama, kad iš naudotojų dėl nuotraukų nebuvo gauta jokių skundų.

Anksčiau šiais metais reguliavimo institucija dėl panašių priežasčių uždraudė vieną „Marks & Spencer“ reklaminę nuotrauką, taip pat „Next“ džinsų reklamą.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder