Sankcijos spaudžia: pusė „Airbus“ lėktuvų parko Rusijoje nustojo skraidyti

(1)

34 iš 66 „A320/A321neo“ orlaivių Rusijos Federacijoje vis dar negali skraidyti dėl variklių problemų ir sankcijų, neleidžiančių pakeisti ar suremontuoti atitinkamos įrangos.

Viena iš pirmaujančių Rusijos Federacijos bendrovių sustabdė pusės vakarietiškų orlaivių „Airbus A320neo“ ir „A321neo“ parko naudojimą dėl negalėjimo atlikti techninės priežiūros ir remonto. 

Apie tai praneša rossmedia.

Bendrovė „S7“, kuriai priklauso 66 tokie orlaiviai, 34 orlaivius turėjo išsiųsti į angarus. 

Beveik pusė iš jų gali negrįžti į skrydžių veiklą dėl variklių techninės priežiūros problemų.

Dėl pažangių šių orlaivių technologijų, kurios yra labai sudėtingos, tai dėl įvestų sankcijų dabar neįmanoma atlikti variklių techninės priežiūros ir remonto. 

Be to, Rusijos lėktuvų savininkas S7 negali įsigyti naujų variklių, kad juos pakeistų - sankcijos ir „Airbus“ pasitraukimas iš Rusijos rinkos neleidžia remontuoti laivų.

RosSMI rašo, kad sudėtingiausia padėtis yra su orlaiviais, kuriuose įrengti Pratt & Whitney PW1100G šeimos ir LEAP tipo varikliai. 

Pirmųjų negalima pateikti dėl savininkų atsisakymo, o su antraisiais „yra sunkumų, nors ir ne tokių rimtų“.

Žurnalistai rašo, kad A320/A321neo orlaivių parkas sudaro iki 10 proc. viso Rusijos Federacijos užsienio lėktuvų parko. 

Ekspertai teigė, kad esamos problemos „kritiškai paveiks“ oro susisiekimo apimtis Rusijoje. 

S7 skaičiavimuose taip pat nurodoma, kad visų A320/A321neo eksploatacijos nutraukimas jau kitais metais reikš iki 15 proc. sumažėjusį srautą.

Šaltinis: focus.ua

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder