„Uutissuomalainen“ žurnalistui pavyko pasikalbėti su autobuso vairuotoju, kuris, išlaikydamas anonimiškumą, teigė, kad autobusų kompanija gabena sankcionuotas prekes su visiška vadovybės žinia.
Bendrovės pavadinimas straipsnyje nebuvo atskleistas.
Vairuotojo teigimu, bendrovė už nelegalų vežimą gauna nemažas sumas, o patys vairuotojai - nedidelius komisinius.
Jis pasakojo, kad autobusai per Luhamaa pasienio kontrolės punktą vyksta į Sankt Peterburgą, kur prekės iškraunamos.
Pasak jo, pasienyje kontrolė yra minimali, o Rusijos muitininkai esą ima kyšius.
Vairuotojas teigia, kad kroviniai į autobusus pakraunami Taline ir Rygoje, dalis prekių atvežama iš Suomijos, įskaitant Suomijos įmonių produkciją.
Didžiąją dalį kontrabandos sudaro autobusų ir sunkvežimių atsarginės dalys, tačiau tarp krovinių yra ir kompiuterių, išmaniųjų telefonų ir net lėktuvų dalių.
Anoniminis šaltinis taip pat teigia, kad vairuotojai verčiami vežti kontrabandą, net jei to nenori.
Šaltinis: press.lv
Rašyti komentarą