
Klaipėdos Prano Mašioto progimnazijoje vyks respublikinė konferencija
,,Šioje konferencijoje norisi, kad būtų kalbama ne apie teorinius įtraukiojo ugdymo modelius, bet didžiausią akcentą dėti į realią situaciją mokyklose, tikras patirtis, realias gyvenimo istorijas ir tokiu būdu labiau vieniems kitus suprasti, surasti kuo daugiau bendrų požiūrio taškų,“- pažymi Prano Mašioto progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui S. Kavolienė.
Laima Sirutytė, Klaipėdos miesto mokyklų logopedų ir specialistų pedagogų metodinio ratelio pirmininkė, Prano Mašioto progimnazijos logopedė/specialioji pedagogė, sako, kad, kalbėjimas apie vaikų specialiuosius ugdymosi poreikius yra esminis žingsnis siekiant užtikrinti, kad visi vaikai gautų tinkamą pagalbą ir galėtų augti bei tobulėti pagal savo galimybes.
Mokymo organizavimo problematiką derėtų analizuoti kartu visai mokyklos bendruomenei: mokytojams, mokiniams, mokinių tėvams, švietimo pagalbos specialistams.
Konferencijos metu bus siekiama gilinti žinias, susijusias su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais, dalintis patirtimis, iššūkiais ir sėkmėmis.
Taip pat siekiama stiprinti bendradarbiavimą. L. Sirutytė pabrėžia, kad konferencijoje norime padrąsinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų tėvus kalbėti/kalbėtis, išsakyti su kokiais sunkumais jie susiduria, kokia pagalba reikalinga. Taip pat norime vienokiu ar kitokiu būdu išgirsti vaikus, kurie atvira širdimi gali išsakyti, ką reiškia būti išsiskiriančiu, kokios pagalbos reikia, su kokiais susiduria sunkumais.
„Nuo 2024 m. rugsėjo mėnesio Lietuvoje įsigaliojo įtraukiojo ugdymo reforma. Ugdymo įstaigos bei pedagogai turi būti pasiruošę vadovautis gairėmis ir į bendrąjį ugdymą įtraukti specialiųjų poreikių turinčius vaikus,“- L. Sirutytė.
Tačiau dažnai susiduriama su iššūkiais. „Kiekvienas vaikas, turintis specialiuosius ugdymo poreikius, turi skirtingas problemas ir gebėjimus. Tai reikalauja nuolatinio prisitaikymo prie kiekvieno vaiko poreikių, metodų ir tempų,“- L. Sirutytė.
Ši koferencija yra svarbi, siekiant gerinti specialiojo ugdymo kokybę. Konferencijos dalyviai aptars ne tik iššūkius, su kuriais susiduria, bet ir metodus, kaip iškilusias problemas spręsti.
Rašyti komentarą