Komunikacijos lyderiai konferencijoje „LiMA DAY’23“ dalinsis, kaip kurti įtraukiančio marketingo sprendimus
Konferencijoje bus kalbama apie įtraukaus turinio socialiniuose tinkluose kūrimą, darbuotojų integraciją į organizacijų komunikaciją, dirbtinio intelekto galimybes bei dalijamasi įkvepiančiais (ne)sėkmės pavyzdžiais.
„Įtraukiantis marketingas skatina didesnį prekės ženklo žinomumą, padeda kurti glaudesnį ryšį su klientais, stiprina lojalumą ir atneša geresnius verslo rezultatus, todėl šiais metais konferenciją dedikuojame temai – įtraukiančio marketingo sprendimai“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos direktorė Alvydė Palaimaitė.
Konferencija skirta marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, reklamos ir komunikacijos agentūrų atstovams, įmonių vadovams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra šiuolaikinio marketingo tendencijos, strategijos ir perspektyvos.
Konferenciją atidarys „Critical“ dizaino strategas Jonas Liugaila pasakodamas apie suinteresuotų pusių įtraukimą sprendimų priėmime. Šiandienines vartotojų tendencijas ir ryšį su prekių ženklais apžvelgs marketingo konsultantė Indrė Razbadauskaitė-Venskė.
„General Financing“ pardavimų departamento direktorius Skirmantas Ketvirtis atsakys, kaip efektyviai bendradarbiauti marketingo ir pardavimų komandoms. Darbuotojų ambasadorystės principus nagrinės „Employee2consumer“ vadovas Deividas Budginas.
Antrojo Lietuvos vienaragio „Nord Security“ globalių ryšių su visuomene vadovė Laura Tyrylytė pasidalins patirtimi, kaip kurti įtraukiančią komunikaciją, o „Panama Agency“ įkūrėjas Emanuelis Kamarauskas kalbės apie įtraukios komunikacijos reikšmę miesto įvaizdžiui.
Kaip kurti aktualų video turinį dalinsis „Sweet Spot“ įkūrėjas Simas Buziliauskas, o dizainerių darbo ypatumus dirbtinio intelekto amžiuje aptars „Andstudio“ partneris ir kūrybos vadovas Augustinas Paukštė.
„10 Tiltų“ bendraįkūrėja Aušra Pacevičiūtė pasakos, kaip kurti įtraukų turinį socialiniuose tinkluose, o „Eko lentynių“ sėkmės atveju ir pamokomis, kaip patraukliai ir lengvai įtraukti vartotojus, pasidalins „Fabula Rud Pedersen Group” vyresnioji projektų vadovė Inga Tarasonienė.
Konferenciją uždarys „Better with AI“ ChatGPT Prompt inžinierius Antanas Bernatonis dalindamasis patarimais, kaip išnaudoti dirbtinio intelekto galimybes įtraukioms reklamoms.
Konferenciją organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei aštuoniolikos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1300 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.
Konferencija „LiMA DAY’23: įtraukiančio marketingo sprendimai“ vyks birželio 8 d. gyvai Klaipėdoje Kultūros fabrike ir internetu: https://klaipeda.limaday.lt/
Rašyti komentarą