Lankytojai užplūdo sporto klubus
(5)Sporto klubo „Apelsinas“ vadovas Tomas Kesminas sako, kad jau pirmosiomis metų dienomis pasijuto žmonių aktyvumas.
„Skambina, teiraujasi net tie, kurie paskutinį kartą klube lankėsi dar 2020 metais“, - sako T. Kesminas. Anot jo, tokio antplūdžio kaip geriausiais laikais, kad net laisvų spintelių persirengimui tekdavo šiek tiek palaukti, dar nėra, tačiau aktyvumo augimo tendencija akivaizdi.
„Sausis-balandis - tai mūsų vadinamieji “šimtaprocentiniai„ mėnesiai“, - pagal ilgametę patirtį prognozuoja, kad bumas artimiausiu metu nesibaigs, T. Kesminas. Anot jo, dėl išaugusios paklausos kainos tikrai nesikeis.
„Ir prieš Naujuosius, kai srautas tikrai buvo sumažėjęs, specialių nuolaidų netaikėme ir dabar kainų nekeičiame. Turime ilgalaikę strategiją, kurioje daugiau dėmesio skiriame tam, kad klientas jaustų tą dėmesį, daugiau investuojame į trenerius“, - sako T. Kesminas. Anot jo, sportuojantiesiems didesnių naujienų nėra. Nuolatos atsinaujina tik grupinių treniruočių pasiūla.
„Čia kaip bare: maistas tas pats, tik meniu kinta“, - linksmai situaciją apibūdina T. Kesminas.
Anot jo, naujienų sulauks mažieji lankytojai, kurie, kol tėveliai sportuoja, būna specialiame kambaryje.
„Baltyminiai kokteiliai jiems neįdomūs, todėl pasiūlysime vaisių ir sulčių kokteilių“, - sako T. Kesminas.
Situacija sudėtinga
„Viskas būtų gerai, jei ne pabrangusi elektra iš šildymas“, - „Vakarų ekspresui“ sakė Tadas Vilkas, sporto klubo „Central Gym“ savininkas.
Anot jo, pagyvėjimas tikrai jaučiamas, tačiau išgyventi sporto klubams vis tiek gana sudėtinga.
„Apie 30 procentų klientų prarandame dėl galimybių pasų, o abonementų branginti dėl perpildytos Klaipėdos sporto klubų rinkos negalime“, - situaciją apibūdina T. Vilkas.
Anot jo, klubas priverstas taupyti kiekviename žingsnyje. Diegiamas taupesnis apšvietimas, kai lankytojų yra mažiau, neveikia viena pirtis.
„Prasidėjus pandemijai buvome priversti atleisti dalį darbuotojų, jų skaičius neatsistatė ir dabar, sunku rasti valytojų, kyla atlyginimai“, - vardija T. Vilkas. Klubas taupo net reklamai. Naujiems lankytojams siūlo nemokamai treniruotis visą savaitę, kad šie vėliau galėtų iš lūpų į lūpas dalintis informacija su savo pažįstamais.
„Lankytojų pageidavimu vandens temperatūrą baseine padidinome dviem laipsniais iki 29 laipsnių“, - kad ne visur galima taupyti, atskleidžia T. Vilkas.
Pandeminės korekcijos
Sporto klubo „Eola“ administracijos vadovė Kristina „Vakarų ekspresui“ sakė, kad klientų srauto augimas prasidėjo jau gruodžio mėnesį, kai pasinaudodami šventinėmis akcijomis klientai pirko abonementus.
„Sausis kiekvienais metais yra tradiciškai tas mėnuo, kai žmonės “pradeda gyvenimą iš naujo„ ir ima aktyviai lankytis sporto klube. Ypač populiarios grupinės treniruotės, kurių kasdien vyksta po 3-4“, - sako Kristina. Tačiau, anot jos, dėl pandemijos įvestų ribojimų ir galimybių paso šiemet pasikeitė kita tendencija - sporto klubai nesulaukė klientų antplūdžio rugsėjo mėnesį, prasidėjus mokslo metams.
„Praėję metai buvo netipiniai, tik gegužės mėnesį, atlaisvinus karantino ribojimus, žmonės aktyviai pradėjo sportuoti ir tai tęsėsi visą vasarą, ko ankstesniais metais nebūdavo“, - pastebi „Eolos“ vadovė. Anot jos, pandemija davė ir tai, kad klientams įsigyjant abonementus dabar vienas svarbiausių klausimų - ar galima sustabdyti abonemento galiojimą, ar jis bus pratęstas, jei bus taikomi karantino ribojimai.
„Abonementų sąlygos tapo daug lankstesnės, palankios klientams“, - sako Kristina. Anot jos, dabar tas pats abonementas galioja visuose „Eolos“ klubuose Klaipėdoje, Tauragėje ir Plungėje, ko anksčiau nebuvo.
Rašyti komentarą