"Neptūnas" praėjusį sezoną iškovojo sidabro medalius, o LCC krepšininkės pelnė bronzą.
Tai, kad Klaipėdoje vyksta sezono atidarymo rungtynės - įvertinimas mūsų miestui.
Kviečiame kuo gausiau susirinkti į šias rungtynes ir parodyti visai Lietuvai, kad mūsų mieste moterų krepšinis vertinamas, gerbiamas ir patrauklus žiūrovams.
Lietuvos moterų krepšinio lyga nuo šiol vadinsis "SMART WAY Moterų Lietuvos krepšinio lyga".
„Matydami, kiek daug laiko, ambicijų, asmeninio ir komandinio darbo įdeda Lietuvos moterų krepšinio bendruomenė, norime prisidėti prie jos puoselėjimo ir padėti sportininkėms siekti pačių aukščiausių rezultatų“, – sako Arvydas Klovas, UAB „Osteca“ įmonių grupės, valdančios inovatyvių maisto papildų prekės ženklą „SMART WAY“, vadovas.
Pasaulyje vis daugiau dėmesio susilaukiant moterų sportui – stiprėjant moterų krepšinio lygoms, populiarėjant pasaulio ir Europos čempionatams, ši banga po truputį atsirita ir į Lietuvą. Augant talentingai sportininkių kartai, svarbu užtikrinti finansavimą, padėsiantį sukurti tinkamas sąlygas tobulėjimui.
„Moterų sportas pamažu kyla, o moterys darosi vis aktyvesnės, techniškesnės, atletiškesnės. Turime daug talentingų jaunų krepšininkų, už kurias norisi sirgti: užsienyje jau sėkmingai rungtyniaujančią Justę Jocytę, Dalią Donskichytę, Sintiją Aukštikalnytę bei kitas. Pasikalbėję su „Moterų Lietuvos krepšinio lygos“ vadovu išgirdome, jog trūksta finansavimo, kuris padėtų dar labiau kelti bendrą meistriškumo lygį, o kartu ir susidomėjimą moterų krepšiniu. Todėl nuo rudens prekės ženklas „SMART WAY“ tampa generaliniu lygos rėmėju. Tikime, kad suvieniję jėgas, apjungę lygos žinias su mūsų prekės ženklo veržlumu galime sukurti terpę jaunoms sportininkėms išreikšti save bei suteikti joms tramplyną į pasaulį“, – dėstė A. Klovas.
MLKL direktorius palangiškis Alvydas Jocys, kurį visi žino kaip mūsų krepšinio perliukės - Justės Jocytės tėtį, teigė, jog naujas ir stabilus rėmėjas padės lygai greičiau įgyvendinti išsikeltus tikslus bei tapti lygiaverte krepšinio bendruomenės dalimi.
„Ne paslaptis, kad moterų sporto finansavimas nuo vyrų skiriasi keliolika kartų, – pasakojo MLKL direktorius. – Tikime, jog bendradarbiavimas su „SMART WAY“ padės moterų klubams ieškoti rėmėjų, sklandžiai organizuoti čempionatus bei keisti visuomenės požiūrį į moterų krepšinį. Be to, ilgainiui esame užsibrėžę tikslą turėti MLKL A lygos 8 komandų čempionatą. Taip pat – vieną komandą Eurolygoje ir dvi Europos taurėje. Džiaugiuosi, kad suburta lygos komanda tiki moterų krepšinio galimybėmis ir atgimimu.
Pagrindinis tikslas prisijungus naujam generaliniam rėmėjui – siekti, kad savivaldybės ir privatus kapitalas visoje Lietuvoje atkreiptų dėmesį į moterų bei vyrų finansavimo skirtumus bei tą atskirtį kasmet mažintų. Tik taip galėsime užtikrinti, kad moterų krepšinis, o kartu ir moterų sportas, palaipsniui kils į aukštesnį lygį.“
Sieks apjungti visą Lietuvą
„SMART WAY“ ir „Moterų Lietuvos krepšinio lyga“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį pagal formulę 3+3. Paklaustas, kokius dar bendradarbiavimo tikslus per numatytą laikotarpį išsikėlė, A. Klovas sako norintis apjungti ne tik lygos partnerius ir joje rungtyniaujančius klubus, bet visą Lietuvą.
„Krepšinis populiarus ne tik sostinėje ar uostamiestyje – vis daugiau šios sporto šakos entuziasčių randasi ir kituose šalies miestuose. Aktyviai kviesime kiekvieno rajono verslininkus ieškoti talentų savo mieste ir paremti komandas, kuriose jie žaidžia. Tikiu, kad atsiras žmonių, kurie nesieks asmeninės naudos ir nuoširdžiai sirgs už stiprias žaidėjas bei jų komandas“, – sako A. Klovas.
Rašyti komentarą