Pagal 2022-ųjų vasarį pasirašytą sutartį, Maltoje registruota bendrovė „Atlantic project II“ už laivo remontą uostamiestyje esančiai įmonei sumokėjo beveik 1,6 mln. eurų, tačiau vėliau bandė įrodyti, kad darbai neatitiko sutartų kiekių ir kainų bei terminų.
Su Maršalo Salų vėliava plaukiojančio laivo savininkai bandė įrodyti, kad už atliktą remontą permokėjo 587 tūkst. eurų ir paprašė juos grąžinti. Dėl to nepavykus susitarti, ginčas persikėlė į teismą.
Praėjusių metų pabaigoje Klaipėdos apygardos teismas šios civilinės bylos dalį dėl remonto darbų kainas patvirtinančių dokumentų nutraukė, nes šie sandoriai negali būti nagrinėjami Lietuvoje, o prašymą grąžinti permokėtus pinigus atmetė neradus įrodymų, jog sutartis būtų sudaryta laivų savininkams nenaudingomis sąlygomis.
Tai, anot teismo, patvirtino faktas, jog „Atlantic project II“ mokėjimus „Vakarų laivų remontui“ atliko be jokių pretenzijų net ir po to, kai laivas po remonto išplaukė iš Klaipėdos uosto, be to, kainos atitikimą patvirtino ekspertizė.
Šį sprendimą Maltos įmonė skundė, tačiau ir Lietuvos apeliacinis teismas nieko nepakeitė, konstatavęs, jog remonto kaina yra teisinga.
„Laivo remonto darbų kaina neviršijo remonto rinkos kainos“, - teigiama gegužės 16-osios nutartyje, kuria paliktas nepakeistas Klaipėdos apygardos teismo sprendimas.
Apeliacinio teismo nutartis įsigaliojo iš karto, tačiau dar yra galimybė ją skųsti.
Rašyti komentarą