8 “Meta” vaizdo įrašų skelbimų formatai - kurie reikalingi Jūsų verslui?

Skelbimų paleidimas e. prekybos verslui “Meta” tinkluose yra sunkus darbas. Stipri, pardavimus skatinanti reklamos strategija turėtų atitikti vartotojo mąstyseną. Kiekviena reklamos kampanija turėtų būti skirta konkrečiai segmentuotai auditorijai ir tikslams. Kyla klausimas, kuriuos vaizdo įrašų skelbimų formatus rinktis?

Carousel

Formatas suteikia galimybę pademonstruoti daugiau produkto ypatybių per 2 ir daugiau vaizdo įrašų produktų karuselėje. Taip galite padidinti konversijos ir pardavimo tikimybę.

Kadangi karuseliniai skelbimai yra vizualiai patrauklūs ir interaktyvūs, tai labai patogus būdas reklamuoti verslą. Kai kurių tyrimų duomenimis, šis skelbimų formatas gali paskatinti iki 10 kartų didesnį lankytojų srautą į reklamuotojų svetaines nei standartiniai įrašai. Karuseliniai skelbimai taip pat skatina 72 % didesnį paspaudimų skaičių.

Ieškote, kas galėtų profesionaliai sukurti vaizdo įrašą Jūsų socialiniams tinklams? Į pagalbą skuba “eContent.Store”! Daugiau informacijos rasite, paspaudę ant nuotraukos.

meta

Slideshow

Tai - į vaizdo įrašus panašūs skelbimai. Juose naudojant judesį, garsą ir tekstą gražiai papasakojama istorija įvairiuose įrenginiuose. Jie puikiai veikia bet kokiu ryšio greičiu. Šis skelbimų formatas leidžia pabrėžti prekės ženklo privalumus. Jis pademonstruoja, kaip veikia produktas. Puikiai tinka ir pasakoti verslo istoriją.

Skirtingai nuo kai kurių vaizdo įrašų skelbimų, šiuos galima sukurti greitai ir nebrangiai. Galite sukurti slideshow skelbimą per kelias minutes iš kompiuterio arba mobiliojo telefono ir naudoti jį laikui bėgant plėtojamai istorijai papasakoti. Galite net sukurti slideshow skelbimą iš kūrimo procese prieinamų vaizdų arba naudoti jau turimą vaizdo įrašą.

Messenger

Naudojant vaizdo įrašo skelbimą, nukreipiantį į “Messenger”, galima pradėti asmeninius pokalbius su klientais. Skelbimai, kuriais paspaudus pereinama į “Messenger”, siekia šių tikslų:

  • srauto didinimo; 
  • įsitraukimo didinimo; 
  • potencialių klientų ir pardavimų.

Kurdami šio tipo vaizdo įrašą paruošite ir skelbimą, ir sveikinimo patirtį. Ją žmonės pamatys, spustelėję skelbimą. Jei norite naudoti esamą savo verslo puslapio vaizdo įrašą, galite sukurti skelbimą tiesiai iš puslapio.

Stories

Šis formatas yra optimizuotas vertikaliam viso ekrano vaizdui. Jis atrodo natūralus. Leidžia vartotojams greitai ir sklandžiai peržiūrėti vaizdo įrašus. Prieš kurdami tokį skelbimą, įsitikinkite, kad vaizdo įrašai yra tinkamai suformatuoti. Taip pat patariama išbandyti kūrybines stories funkcijas (pvz., boomerang).

Playables

Šis skelbimų formatas yra pritaikytas programėlių reklamuotojams. Jis tinka, siekiant paskatinti įdiegti programėlę, pirmiau ją išbandžius. Tokio tipo skelbimus sudaro trys dalys:

  • įvadinis vaizdo įrašas. Skelbimai prasideda trumpu demonstraciniu vaizdo įrašu. Po juo yra užrašas “Išbandykite dabar”, nurodantis, kad jūsų skelbimas yra interaktyvus;
  • žaidimo demonstracija. Bakstelėjęs playable skelbimą, asmuo galės žaisti trumpą, interaktyvią ir per visą ekraną rodomą žaidimo demonstracinę versiją. Nereikės nieko diegti;
  • kvietimas atlikti veiksmą. Kvietimas imtis veiksmų leidžia žmonėms bakstelėti ir įdiegti programą iš “App Store” arba “Google Play” parduotuvės.

Instant Experiences

Šie skelbimai optimizuoti mobiliesiems telefonams. Jie sukurti taip, kad pritrauktų visą auditorijos dėmesį ir paskatintų konvertuoti. Dėl instant experiences žmonės gali žiūrėti įdomius vaizdo įrašus ir nuotraukas, perbraukti per karuseles, pakreipti ir paslinkti, tyrinėti gyvenimo būdo vaizdus su pažymėtais produktais - ir visa tai vienoje reklamoje.

Collection

Kolekcijos formatas leidžia vartotojams įtraukiančiai bei sklandžiai pereiti nuo produkto atradimo iki įsigijimo. Kiekvienoje kolekcijos reklamoje yra pagrindinis vaizdo įrašas arba paveikslėlis. Po juo - 3 mažesni papildomi paveikslėliai, išdėstyti tinkleliu. Klientai, palietę jūsų kolekcijos skelbimą, norėdami naršyti ar sužinoti daugiau, sklandžiai pateks į greitai pakraunamą vaizdinę patirtį po paspaudimo. Visa tai vyksta neišeinant iš “Facebook” ar “Instagram”.

In-stream video

Tai - skelbimai, leidžiantys reklamuotojams pasiekti savo auditoriją ir papasakoti ilgesnes istorijas. Skelbimai gali būti rodomi prieš vaizdo įrašus, jų metu arba po jų. “Facebook” sistema parenka, kurie skelbimai rodomi kiekviename vaizdo įraše, ir dinamiškai juos pateikia kiekvienam žiūrovui. Vartotojui rodomų skelbimų skaičius priklauso nuo kelių veiksnių, pavyzdžiui, kiek skelbimų žiūrovas matė tą dieną ir nuo vaizdo įrašo turinio trukmės.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder