Daugelyje naujų automobilių Lietuvoje veiks tiktai šios bendrovės internetas
(2)Nauja paslauga leis žmonėms turėti belaidžio interneto prieigą automobilyje, laiku gauti automobilio programinės įrangos atnaujinimus, naudotis kitais interneto privalumais.
„Prognozuojama, kad iki 2028 metų pasaulyje bus apie 145 mln. prie interneto tinklo prisijungusių transporto priemonių. Esame pasirengę Lietuvos žmonėms užtikrinti galimybę pasinaudoti gamintojų siūlomomis išmaniomis automobilių funkcijomis, jei tam yra reikalingas kokybiškas internetas.
„Bitės“ internetas jau yra įdiegtas daugiau kaip 10-ies markių naujuose automobiliuose, parduodamuose Lietuvoje. Kitąmet šią flotilę papildys dar daugiau prekių ženklų“, – sako Gintas Butėnas, skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.
„Paslauga „Internetas automobilyje“ yra idealus kelionių palydovas. „Deloitte“ apklausa atskleidė, kad žmonės teikia pirmenybę interneto paslaugai, įtrauktai į automobilio kainą, užuot mokėję mėnesinį abonentinį mokestį. Mūsų paslauga leidžia gamintojams tai įgyvendinti“, – teigia Erikas Brenneis, „Vodafone IoT“ generalinis direktorius.
„Bitės“ internetas jau veikia arba netrukus veiks daugelyje Lietuvoje parduodamų naujų automobilių. Tai leis užtikrinti sklandesnį navigavimą ir geresnes kelionių patirtis: klausytis muzikos, žiūrėti vaizdo turinį, atsisiųsti programėles ir nevaržomai bendrauti.
Be to, automobilyje realiu laiku atnaujinama informacija apie eismo sąlygas, kelių darbus ar spūstis leidžia priimti racionalius sprendimus kelyje ir prisideda prie didesnio saugumo kelyje.
Interneto paslauga jau yra prieinama daugelyje Lietuvoje parduodamų naujų „Audi“, „Mercedes-Benz“, „Citroen“, „Ford“, „Honda“, „Peugeot“, „Hyundai“, „Kia“, „Porsche“, „Volvo“ automobilių. Kitais metais išmaniųjų automobilių flotilę su kokybišku „Bitės“ internetu papildys ir „Seat“, „Skoda“, „Volkswagen“, o 2026 metais – „Fiat“, „Jeep“, „Maserati“, „Bentley“, „Opel“ ir kiti.
„Jei artimiausiais metais vairuosite vieną iš šių automobilių, galėsite būti tikri, kad Lietuvoje jame veiks būtent „Bitės“ internetas“, – išskirtinę naujovę pristato G. Butėnas.
„Bitės“ internetas automobiliuose veiks be papildomų techninių sprendimų – bus automatiškai įdiegtas automobilyje jau jį įsigyjant, tereikės sudaryti ryšio paslaugų teikimo sutartį.
Paslaugos sąlygos priklausys nuo automobilio gamintojo: vieni interneto ryšį įtrauks į automobilio įsigijimo kainą, kiti kas mėnesį suteiks tam tikrą duomenų kiekį nemokamai, kurį viršijus reikės susimokėti papildomai, treti gamintojai nustatys mėnesinio abonemento kainą.
Rašyti komentarą