„Dešimtys kiniškų prekės ženklų nėra surenkami Rusijoje, o importuojami iš Kinijos.
O jų paklausa mūsų šalyje nėra didelė. Juk jei įmonė negali išlaikyti Rusijoje esančių aptarnavimo centrų tinklo ir greitai tiekti atsarginių dalių bei atlikti garantinio remonto, mažai kas ja pasitiki.
2025 m. pamatysime, kad kiniškų prekių ženklų turėsime dar mažiau“, - Ura.ru sakė Podščekoldinas.
Pasak jo, tik keli Kinijos gamintojai atidarė surinkimo linijas ir aptarnavimo centrus Rusijoje, taip pat suteikė galimybę įsigyti atsarginių dalių.
Tarp jų yra tokie automobilių prekių ženklai kaip „Changan“, „Chery“, „Geely“ ir „Haval“.
Šiuo metu Rusijos pirminėje ir antrinėje rinkose atstovaujama daugiau kaip 100 automobilių markių.
Apie 60 proc. jų yra kiniški, apie 30 proc. - rusiški ir 5-6 proc. - oficialiai išvykę iš Rusijos, sakė ROAD vadovas. Jis pridūrė, kad ši proporcija gali išlikti iki 2025 m. pabaigos.
Prieš tai dilerių atstovai įspėjo apie kai kurių Kinijos automobilių markių pasitraukimą iš Rusijos.
Anot jų, pirmiausia kalbama apie minimalų klientų ratą turinčius kinų prekės ženklus - „Livan“, „Kaiyi“, „SWM“, „Foton“ ir kitus.
„Prekybininkai nustojo investuoti į šiuos prekės ženklus. Vis dėlto galime kalbėti apie kiniškų automobilių vienodumą, nes iš esmės tai yra „Chery“, „Geely“, „Great Wall“ ir „Changan“ grupės.
Jos gamina panašius automobilius, pasižyminčius panašiomis technologijomis, kaina ir dizainu.
Plius minus visi jie yra tame pačiame kainų segmente, todėl kainų kategorijoje iki 2-3 mln. rublių tarp jų vyksta labai atkakli kova“, - sakė Nikolajus Ivanovas, „Rolf" naujų automobilių departamento direktorius.
Prasidėjus invazijai į Ukrainą, iš Rusijos pasitraukė visi tarptautiniai automobilių gamintojai - jie uždarė savo gamyklas ir nustojo tiekti gatavus automobilius.
Lapkričio pabaigoje „Avito Auto“ komercinio padalinio analitikų grupės vadovas Artemas Sokolovas teigė, kad metų pabaigoje kiniškų markių dalis tarp naujų automobilių Rusijoje siekė 68 %.
Avtostato duomenimis, septynios markės iš Kinijos patenka į dešimtuką pagal naujų automobilių pardavimus Rusijoje.
Tarp jų - „Haval“ (12,08 %), „Chery“ (10,07 %), „Geely“ (9,8 %). Iš viso kiniškų automobilių dalis sudarė 47,35 %.
THE MOSCOW TIMES
Rašyti komentarą