Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
,

Tegul tiek ekspertai susikiša į vieną vietą savo pasiūlimus.Lietuva pilna ekspertu praktiškai visi.Kolkas nėra alternatyvos vidaus degimo varykliams.Nei pagal kėbulus,nei pagal nuvažiuota atstumą.Pigiausias dyzeliukas,koks caddy.Daug pranašesnis už tesla.Aišku,nesijausi kietai,gal niekas nežiūrės atsisukes.Bet neturėsi problemų nei žiemą,nei vasarą.Suremontuos už kelis eurus,ir nuvažiuosi kurkas toliau.Degalinės kas meli metrai,o ir sutalpinsi keliskart daugiau.Jei esi labai turtingas,turi kiemą dideli.Tai gali pasistatyti teslą,bet važinėsi su nauju X5 ar Honda dyzeline.

Zuikis
Zuikis,

Po 8-10 metų bet kuris hibridas bus jau suvyniojęs ne 150 000-200 000, o visus 400 000-500 000, taip kad apie visas garantijas pamirškit. Nebent tikite Marijampolės ar Tauragės prekeiviais🤣.

Pakrante
Pakrante,

Aš esu senas dyzelistas,nekiskit savo hibridų ir autokaru !

Neptūnas
Neptūnas ,

Nupirkti tyrimai, jūsų pinigai ir parašyta kas jums reiks.

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.