
Ekspertas papasakojo apie automobilio variklį, kuris tarnaus daugelį metų
Jis rekomendavo vairuotojams, norintiems įsigyti patikrintą modelį, atkreipti dėmesį į „Honda“ automobilius su 2,0 l VTEC serijos varikliu.
Apie tai rašo „Express“.
Pasak specialisto, šie varikliai buvo gaminami maždaug nuo 2001 m. iki 2012 m. ir buvo montuojami į daugelį populiarių šios markės modelių.
Jis pabrėžė, kad pats jau seniai vertina šią liniją dėl jos techninio tobulumo ir modifikacijų įvairovės.
Jis ypač pažymėjo, kad būtent i-VTEC versija - išmanesnė variklio versija, pasirodžiusi 2000-ųjų pradžioje ir naudota „Civic“, „Accord“, FR-V ir kituose modeliuose.
Kaip pažymima, išskirtinis i-VTEC variklių bruožas buvo reguliuojamos dujų paskirstymo fazės, kurios leido pasiekti balansą tarp degalų ekonomijos važiuojant nedideliu greičiu ir didelio našumo greitėjant.
Populiariausias buvo galingas 2,0 l variklis, naudotas „Civic Type-R“ modelyje, dėl savo dinamiškumo ir gebėjimo pasiekti didesnį nei 200 km/val. greitį.
Tačiau Grantas pabrėžė, kad ne tokios galingos versijos, kurios iki 2007 m. buvo montuojamos į standartinius „Civic“, CR-V ir „Accord“, taip pat pasižymi puikiu patikimumu ir išlieka palankiu pasirinkimu antrinėje rinkoje.
Nepaisant amžiaus, tokie automobiliai vis dar gali ištikimai ir sąžiningai tarnauti, jei naudojami atsargiai.
Kartu jis patarė potencialiems pirkėjams prieš įsigyjant automobilį kruopščiai apžiūrėti jo kėbulą.
Ypač svarbu patikrinti slenksčius ir ratų arkas, ar nėra korozijos, nes net ir patikimi automobiliai su amžiumi gali pradėti rūdyti, ypač šalyse, kuriose vyrauja agresyvi kelių aplinka, pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje.
Rašyti komentarą