Ekspertas perspėja dėl paplitusios klaidingos automobilių techninės priežiūros

Populiarus automobilių tinklaraštininkas Craigas Grantas iš „YouTube“ kanalo „ScottishCarClan“ perspėjo vairuotojus nedaryti dažnai daromos techninės priežiūros klaidos, kuri gali lemti brangiai kainuojantį remontą.

Jis primygtinai pataria nebandyti taisyti girgždančių diržų naudojant nuriebalinimo priemones, pavyzdžiui, WD40, rašo „Daily Express“.

„Daug žmonių daro šią klaidą, nebūkite vienas iš jų. 

Tai - purkšti nuriebalinimo priemonę ar bet ką kitą ant girgždančių diržų.

Jei diržas girgžda, reikia jį pakeisti, nes jis tikriausiai slysta ir tai tik dar labiau pablogins problemą“, - patarė jis.

Verta paminėti, kad senesniuose automobiliuose įprasta, jog diržas girgžda užvedus variklį arba padidinus apsukas. 

Tai rodo, kad jis yra susilpnėjęs arba kad yra vieno iš automobilio komponentų gedimas.

Eksperto teigimu, purškiant ant diržo nuriebalinimo priemonę, tikėtina, kad guminis komponentas suges.

„Jei automobilio guminis diržas yra veikiamas per daug nuriebalinimo skysčio ar kitų naftos pagrindo skysčių, jie gali suplyšti, dėl to gali nustoti veikti svarbūs komponentai, o paskirstymo diržo atveju - visiškai sugesti variklis“, - aiškino jis.

Pasak Granto, po variklio dangčiu iš diržų sklindantys garsai yra ženklas, kad juos reikia keisti arba kad sugedo diržais varomas komponentas.

„Arba turite problemų su diržu ir jį reikia pakeisti, arba problemų su vienu iš diržą varančių įtaisų ir jį taip pat reikia sutvarkyti. 

Niekada nepurkškite šios medžiagos ant girgždančių diržų!“, - pridūrė ekspertas.

Šaltinis: unian.net

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder