Nissan

Hibridinis ar elektrinis automobilis? Naujojo "Nissan X-Trail e-Power" bandomasis važiavimas

Ne paslaptis, kad pagrindiniai elektromobilių trūkumai yra mažas nuotolis ir lėtas įkrovimas. Bendrovė "Nissan" pasiūlė nestandartinį šių problemų sprendimą - "e-Power" transmisiją su elektros varikliu ir benzininiu generatoriumi, kuri yra įprastų akumuliatorių alternatyva.

Krosoveris "Nissan X-Trail" sulaukė neįprastos hibridinės modifikacijos "e-Power".

Kompanija "Focus" ištyrė jos jėgos agregato ypatumus ir nustatė degalų sąnaudas realiomis sąlygomis.

Nissan X-Trail krosoveris, kuris buvo Focus teste, turi būtent tokią jėgainę.

Organizatorių nuotr.
Krosoveris turi aukštą variklio dangtį ir V formos groteles / Taraso Briazgunovo nuotrauka



Santūrus ir solidus - toks yra "Nissan X-Trail" dizainas

Hibridinis "Nissan X-Trail" vizualiai nesiskiria nuo benzininės modelio versijos - jį skiria tik užrašai "e-Power" ir "e-4orce" ant kėbulo.

Naujasis "Nissan X-Trail" grįžo prie savo šaknų: jo dizaine vėl dominuoja kampai - kaip ir pirmosiose modelio kartose. Krosoveris atrodo solidžiau nei jo pirmtakas.

Organizatorių nuotr.
Ketvirtosios kartos "Nissan X-Trail" grįžo prie briaunoto dizaino

Priekinė automobilio dalis pasirodė gana išraiškinga.

Ji turi aukštą variklio dangtį, firmines V formos groteles ir "dviaukščius" LED žibintus.

Aukščiausias "Tekna+" variantas turi adaptyviąją optiką ir 19 colių diskus.

Apatinę kėbulo dalį puošia sidabrinė chromuota apdaila. Dviejų atspalvių dažymas galimas kaip papildoma įranga.

Organizatorių nuotr.
Hibridinį variantą išduoda tik užrašai ant kėbulo

Nissan X-Trail e-Power matmenys:

  • ilgis - 4681 mm;
  • plotis - 1840 mm;
  • aukštis - 1730 mm;
  • ratų bazė - 2706 mm.

Nissan X-Trail e-Power interjeras

Įvertinkime "Nissan X-Trail e-Power" interjerą.

Hibrido interjero apdaila yra tokia pat kokybiška, kaip ir visuose ketvirtos kartos "X-Trail" (ir daug geresnė nei praėjusios kartos modelyje).

Tekna+ variante minkšta dvispalvė oda derinama su medžio intarpais.

Vairas toks pat kaip ir benzininiame "Nissan X-Trail 2024", tačiau hibridiniame modelyje pavarų dėžės valdymo svirtis yra ypatinga.

Šalia jo yra mygtukas, skirtas visiškai elektriniam režimui pasirinkti.

Organizatorių nuotr.
Nissan X-Trail e-Power gavo specialų transmisijos pasirinkimo mygtuką

Virtualiame prietaisų skydelyje hibridas pateikia variklio galios rodiklį.

Rodmenys gerai įskaitomi, o grafiką galima keisti - galima rinktis klasikinius arba originalesnio dizaino prietaisus. Taip pat yra projekcija ant priekinio stiklo.

12,3 colio jutiklinis ekranas yra aukštai - akių lygyje.

Daugialypės terpės sistemos meniu paprastas ir aiškus.

Džiugu, kad išlaikyti fiziniai garso ir klimato sistemos jungikliai, nors kai kurie mygtukai vis dėlto šiek tiek maži.

Apačioje yra USB-A ir USB-C jungtys, taip pat belaidis išmaniojo telefono įkrovimas.

Viduje yra pakankamai skyrelių smulkiam bagažui. Be daiktadėžės ir kišenėlių durelėse, yra erdvi dėžutė porankyje ir niša centrinėje panelėje.

Ekrano nuotr.

Ekrano nuotr.
Hibrido prietaisų skydelyje vietoj tachometro yra galios indikatorius

Daug erdvės

Sėskime už vairo. Vairo kolonėlės ir vairuotojo sėdynės reguliavimo diapazonas yra pakankamai platus, kad galėtumėte rasti patogią padėtį.

Priekinės sėdynės yra patogios ir suteikia pakankamą atramą nugarai. Aukščiausiose versijose jos turi elektrinę pavarą, tačiau šildomos sėdynės ir vairas yra visose "Nissan X-Trail e-Power" versijose.

Nissan X-Trail sėdynės yra aukštos, o stogo statramsčiai ploni, todėl užtikrinamas geras matomumas visomis kryptimis - kamerų nereikia, nes automobilio matmenys gerai jaučiami.

Ekrano nuotr.

Ekrano nuotr.
Visuose "Nissan X-Trail e-Power" įrengtos šildomos priekinės sėdynės ir vairas

Patekimą į antrąją eilę palengvina stačiu kampu atsidarančios durys.

Vietos kojoms ir galvai daugiau nei pakankamai, net ir 2 metrų ūgio keleiviams.

Be to, sėdynės reguliuojamos horizontaliai ir turi reguliuojamus atlošų kampus.

Galiniai keleiviai taip pat turi šildymą ir atskirą klimato zoną.

Be to, yra USB jungtys ir net ištraukiamos užuolaidos, kaip aukščiausios klasės automobiliuose. Atlenkiama vidurinė sofos atlošo dalis tarnauja kaip porankis.

Nissan X-Trail galima ir trečioji sėdynių eilė, tačiau konkrečiai šis automobilis yra penkiavietis.

Tokia konfigūracija turi savų privalumų - bagažinė šiuo atveju yra didesnė. Jos tūris yra 575 litrai įprastos būklės ir 1396 litrai - sulankstytomis sėdynėmis.

Ekrano nuotr.
Nissan X-Trail e-Power bagažinės talpa - 575 l



Nulenkus galines sėdynes, bagažinės tūris padidėja iki 1393 litrų.

"Nissan X-Trail e-Power" akumuliatorius perkeltas po bagažinės grindimis.

Brangesnių versijų bagažinės durys turi elektrinę pavarą su atidarymo jutikliu. Jos atsidaro plačiai, o pakrovimo aukštis nedidelis.

Po grindimis yra papildomas skyrius, o po juo - akumuliatorius - hibridiniame "Nissan X-Trail" jis perkeltas į bagažinę.

Nissan X-Trail e-Power įranga

Hibridinis Nissan X-Trail nesiūlomas bazinės komplektacijos "Visia", todėl net ir pradinio lygio "e-Power" įranga nėra prasta - be raktelio įlipimas, trijų zonų klimato kontrolė, "Parktronic", kamera, lietaus ir šviesos jutikliai.

Be to, visi "Nissan X-Trail 2024" turi labai turtingą saugos įrangą - 6 oro pagalves, adaptyvią kruizo kontrolę, automatinį stabdymą, eismo juostos išlaikymą, aklosios zonos ir vairuotojo nuovargio stebėjimo sistemą, priekinių žibintų kontrolę.

Ekrano nuotr.
Centrinėje konsolėje paslėpta krovinių skyriaus niša

Dėtuvė porankyje yra gana didelė.

Galiniuose languose yra ištraukiamos užuolaidos.

Galiniai keleiviai turi atskirą klimato zoną ir šildomas sėdynes.

Vidurinės sėdynės atlošas virsta porankiu su puodelių laikikliais.

Brangiausiame "Tekna+" variante pridedami adaptyvieji priekiniai žibintai, elektrinės pavaros, apvalaus vaizdo kameros, navigacija, panoraminis stogas ir galinga "Bose" akustika su 10 garsiakalbių.

Beveik elektrinis automobilis

Pagal elgseną naujasis "Nissan X-Trail e-Power" yra artimesnis elektromobiliui.

Reikalas tas, kad elektros varikliai suka ratus: visų varančiųjų ratų versijoje "e-4orce" jų yra du - po vieną kiekvienai ašiai.

Bendra galia - 213 AG, o didžiausias sukimo momentas milžiniškas - 525 N∙m. Jis pasiekiamas beveik iš karto, todėl "Nissan X-Trail e-Power" turi daug traukos.

Nissan X-Trail variklis, Nissan X-Trail, Nissan X-Trail 2024, Nissan X-Trail e-Power, naujasis Nissan X-Trail, Nissan X-Trail Hybrid.

Organizatorių nuotr.
1,5 l benzininis turbininis variklis tarnauja kaip generatorius

Taip, ir dinamika labai gera - iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 7 sekundes.

Žinoma, sportiniu režimu "Nissan" krosoveris yra aštresnis, tačiau "Eco" režimu reakcijos į akceleratoriaus pedalą yra ramesnės.

Įdomi savybė: "Eco" režimu automobilis praktiškai nelėtėja, jei atleidžiate akceleratoriaus pedalą.

Nissan X-Trail e-Power degalų sąnaudos

Benzininis 1,5 l turbovariklis, išvystantis 163 AG, nesuka ratų, bet veikia kaip generatorius ir gamina elektros energiją.

Jis veikia stabiliu greičiu, todėl nėra itin girdimas.

Pagal šią schemą automobiliui nereikia tradicinės pavarų dėžės - yra pavarų dėžė, kaip ir elektromobiliuose.

Be to, šiuo režimu variklis yra maksimaliai ekonomiškas: deklaruojamos degalų sąnaudos kombinuotame cikle yra 6,3 l/100 km. Ir šis rodiklis realiomis sąlygomis yra visai pasiekiamas: vidutiniškai suvartodavome 6,4-6,5 l/100 km, o kartais sąnaudas pavykdavo sumažinti net iki 5,4-5,5 l/100 km.

Organizatorių nuotr.
Ramiai važiuojant galima pasiekti 5,4-5,5 l/100 km sąnaudas

Iš tikrųjų tai yra "Nissan" elektromobilis, kurio nereikia įkrauti.

Reikėtų pažymėti, kad čia vis dėlto yra akumuliatorius ir nedidelius atstumus krosoveris gali nuvažiuoti naudodamas elektrinę trauką.

Kaip važiuoja "Nissan X-Trail e-Power"?

Visų varančiųjų ratų pavara ir 192 mm prošvaisa leidžia nebijoti lengvos bekelės, juolab kad yra bekelės ir žiemos važiavimo režimai.

Ant asfalto abi varančiosios ašys užtikrina gerą trauką.

Iš "Nissan X-Trail e-Power" nereikėtų tikėtis užburiančio valdomumo, nes jis orientuotas į komfortą.

Jo lengvą vairą galima pasukti keliais pirštais ir jis mažai informatyvus.

Ekrano nuotr.
Daug galios turinti "Nissan X-Trail" pakaba susidoroja su dauguma duobių

Krosoverio pakaba nėra pati minkščiausia, tačiau ji gerai įveikia duobes, o net ir su 19 colių diskais važiavimas yra komfortiškas.

Todėl neįmanoma pasakyti, kad aukštas krosoveris posūkiuose pernelyg linguoja.

Naujasis "Nissan X-Trail e-Power" yra gana tylus, nors dugnui ir arkoms dar reikėtų didesnės garso izoliacijos, nes kelio nelygumai kartais sugeriami garsiai, o važiuojant 110-120 km/val. greičiu tampa girdimas padangų keliamas triukšmas.

Stabdžiai papildyti rekuperacijos funkcija.

Taip pat yra režimas e-Pedal, leidžiantis važiuoti be stabdžių pedalo - atleidus akceleratoriaus pedalą automobilis greitai sulėtėja.

Organizatorių nuotr.
Nissan X-Trail priekiniai žibintai pagaminti "dviaukščiai"

Focus verdiktas

Naujasis "Nissan X-Trail e-Power" praktiškai yra elektromobilis. Šis hibridas yra alternatyva tradiciniams elektromobiliams su baterijomis.

Jis turi jų privalumų, tačiau sugebėjo kompensuoti pagrindinius trūkumus. Jo nereikia įkrauti, o generatoriaus degalų sąnaudos yra nedidelės.

Krosoveris yra erdvus, patogus ir gausiai įrengtas, tačiau jis taip pat brangesnis už grynai benzininį X-Trail - už naujas technologijas visada reikia mokėti.

Nissan X-Trail e-Power privalumai:

  • mažos degalų sąnaudos;
  • erdvus salonas ir bagažinė;
  • turtinga įranga.

Nissan X-Trail e-Power trūkumai:

  • didelė kaina;
  • prasta kėbulo apačios garso izoliacija.

Nissan X-Trail e-Power techninės charakteristikos

  • Pagrindinis variklio tipas elektrinis (2 vnt.)
  • Variklio galia, AG.    213
  • Sukimo momentas, Nm 525
  • Variklio-generatoriaus tipas benzinas
  • Variklio darbinis tūris 1497
  • Cilindrų skaičius ir išdėstymas R3
  • Variklio galia, AG    163
  • Pavarų dėžė 1 pakopos pavarų dėžė
  • Visų varančiųjų ratų pavara
  • Kombinuotosios degalų sąnaudos 6,3
  • Didžiausias greitis, km/h 180
  • Pagreitis 0-100 km/h, s 7
  • Bako talpa, litrai 55

Šaltinis: focus.ua

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder