Šiuolaikinės technologijos leidžia išlaikyti langus ir priekinį stiklą nesugadintus net ekstremaliomis sąlygomis. Tačiau vis dėlto yra niuansų, apie kuriuos reikia žinoti, kad būtų išvengta nereikalingų išlaidų.
Automobilių ekspertai papasakojo apie juos portalui „Tavo automobilis“ gruodžio 9 d.
Kodėl stiklas gali įtrūkti
Pirmasis veiksnys, kuris gali sukelti nedidelius net ir aukščiausios kokybės stiklo pažeidimus, yra staigus temperatūros pokytis.
Dažniausiai su tuo susiduria vairuotojai, kurie po nakties šalčio įjungia variklį ir „krosnelę“ maksimaliu galingumu, nukreipdami šiltą orą į stiklą.
Be pagrindinio tikslo – atitirpdyti stiklą – galima gauti šalutinį poveikį – nedidelius pažeidimus.
Žiemą krosnelę langų šildymui reikia naudoti atsargiai. Didžiausią žalą padarysite, jei ant stiklo jau yra įskilimų ir įtrūkimų
Antrasis rizikos veiksnys – karštas vanduo.
„Gyvenimo gudrybė“ atitirpdyti langus po ilgo stovėjimo šaltyje naudojant karštą vandenį veikia dar blogiau nei krosnelė. Vairuotojai dažnai ant apledėjusio stiklo pilasi beveik verdantį vandenį, o nuo tokio streso neapsaugos net ir didžiausias tvirtumas.
Trečiasis ir, galbūt, netikėtas veiksnys – pernelyg uolus valymas.
Jei kokia nors ledo dalelė stipriai prilipo, gali kilti viliojanti, bet klastinga mintis ją pašalinti grandant.
Tačiau jei panaudoti fizinę jėgą, tai gali sukelti įtrūkimų ar įbrėžimų. Dėl šalčio medžiaga tampa trapesnė, todėl nereikia didelių pastangų, kad paliktumėte rimtus pažeidimus.
Kaip apsaugoti stiklą
- Vengti problemų su stiklais dėl šalčio galima laikantis tinkamo veiksmų algoritmo:
- pradėti šildyti vidutine galia ir palaipsniui nukreipti oro srautą į stiklą;
- įsigyti specialių atšildymo skysčių, pamiršti metalinius grandiklius;
- neignoruoti smulkių pažeidimų, nes jie gali plisti.

Rašyti komentarą