Legendiniai sedanai: geriausi modeliai, kuriuos iki šiol nori turėti kiekvienas automobilių mėgėjas

Šiandien gatvės užpildytos krosoveriais, o naujienos iš automobilių pasaulio kasdien primena apie elektromobilius. Tačiau klasikiniai sedanais yra kažkas ypatingo. Kadaise jie buvo stiliaus, komforto ir dinamikos etalonas – ir iki šiol neprarado savo patrauklumo. Šioje rinktinėje – sedanai, palikę pėdsaką istorijoje ir iki šiol keliančių susižavėjimą gerbėjų. Apie tai rašo „Speka".

BMW M5 (E39)

Tikra 90-ųjų legenda, sujungusi santūrią eleganciją ir grobuonišką temperamentą. M5 modelis su E39 kėbulu tapo idealios pusiausvyros simboliu – automobiliu, kurį vienodai malonu naudoti ir verslo kelionėms, ir sekmadienio išvykoms į vingiuotas kalnų kelias.

Greitas vairo reakcija, atmosferinio V8 variklio garsas ir klasikinė mechanika suteikia gryną vairavimo malonumą. E39 laikomas vienu iš geriausių „analoginių“ sedanų BMW istorijoje.

Variklis: 4,9 l.

Galia: 394 AG, 500 Nm

0–100 km/h: 4,9 s

Pavaros: galinės

Transmisija: 6-pakopė mechaninė

Mercedes-Benz E55 AMG (W211)

Prieš AMG tapdamas agresijos sinonimu, buvo E55 – išskirtinis verslo sedanas su bolido charakteriu. Iš išorės – ramus, iš vidaus – sprogstamas kompresorinis V8, galintis nustebinti bet ką.

Tai buvo „sliperis“, galintis varžytis su superautomobiliais prie šviesoforo ir tuo pačiu metu suteikti komfortą kiekvieną dieną.

Variklis: 5,4 l V8 su kompresoriumi

Galia: 469 AG, 700 Nm

0–100 km/h: 4,7 s

Transmisija: 5 pakopų automatinė

Pavaros: galinės

Toyota Camry (XV40) V6

Vienas iš ukrainiečių vairuotojų mėgstamiausių sedanų – tai patikimos išvaizdos, patikimos platformos ir stebinančiai minkštos pakabos derinys.

Šis sedanas tapo komforto, ištvermės ir nuosaikios dinamikos sinonimu, ypač versijoje su 3,5 litro varikliu.

Variklis: 3,5 l

Galia: 277 AG, 344 Nm

0–100 km/h: 6,8 s

Pavaros: priekinės

Transmisija: 6 pakopų automatinė

Lexus LS 460 (XF40)

LS 460 – tai sedanas, kuriame penkių žvaigždučių viešbučio atmosfera derinama su premium klasės dinamika. Japonų perfekcionizmas atsispindi detalėse: kokybiškos medžiagos, beveik begarsis važiavimas ir V8 variklis, kuris paslėptas gali daugiau, nei atrodo.

Variklis: 4,6 l

Galia: 380 AG, 493 Nm

0–100 km/h: 5,6 s

Transmisija: 8 pakopų automatinė

Pavaros: galinės

Audi RS6 (C6)

Iš pirmo žvilgsnio – verslo Audi. Bet po kapotu – beprotiškas V10 su dviem turbinomis, kuris paverčia automobilį tikru monstru. Keturių ratų pavara „quattro“ užtikrina stabilumą, o komfortas nenusileidžia geriausiems sedanam.

Variklis: 5,0 l V10 bi-turbo

Galia: 580 AG, 650 Nm

0–100 km/h: 4,5 s

Visi varomi

Volvo S60 T5 (II karta)

Santūrus švediškas dizainas slepia gyvą charakterį. 2,5 l turbininis variklis užtikrina dinamiškumą, o firminė „Volvo“ sauga garantuoja ramią kelionę bet kokiomis sąlygomis.

Variklis: 2,5 l R5 turbininis

Galia: 254 AG, 360 Nm

0–100 km/h: 6,4 s

Infiniti G37

Japonijos atsakas BMW ir Audi. G37 stebina dizainu ir valdymu, o 3,7 litro V6 variklis – tikras perlas, suteikiantis emocijų kiekviename posūkyje.

Galia: 328 AG, 365 Nm

0–100 km/h: 5,7 s

Pavaros: galinės

Jaguar XJ X351 (XJR)

Aristokratiškas, elegantiškas ir tuo pačiu galingas kompresorinis V8 variklis ir britiškas stilius įkūnija XJR, kuris stebina tiek iš išorės, tiek už vairo.

Galia: 510 AG, 625 Nm

0–100 km/h: 4,9 s

Maks. greitis: 280 km/h

Honda Accord (7 kartos)

Šis „Accord“ tapo pavyzdžiu, kaip pasiekti tobulą pusiausvyrą tarp patikimumo ir vairavimo malonumo. Versija su 2,4 litro varikliu buvo ideali kaip pirmasis automobilis arba kaip dinamiškas šeimos universalas.

Galia: 190 AG, 223 Nm

0–100 km/h: 8,7 s

Pavaros: priekinės

Toyota Mark II (X100)

Japonijos klasika, mėgstama tiek dėl išvaizdos, tiek dėl potencialo. Atmosferiniai arba turbo varikliai, galinė pavara ir didelė erdvė tuninimui padarė Mark II tikru kultiniu modeliu.

Variklis: 2,5 l 1JZ-GTE

Galia: 280 AG, 377 Nm

Pavaros: galinės

Šaltinis: tsn.ua

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder