Benzino bakas

Nebrangūs ir ekonomiški: įvardijo nebrangius automobilius, sunaudojančius mažai degalų

(5)

Paskelbti ekonomiški benzininiai, dyzeliniai ir hibridiniai modeliai. Tarp jų - sedanai, hečbekai, minivenai ir krosoveriai.

Benzinas ir dyzelinas nuolat brangsta, todėl degalų sąnaudos tampa vienu iš pagrindinių parametrų renkantis automobilį.

Yra pakankamai nebrangių modelių, pasižyminčių mažu "apetitu".

Informacinė-analitinė grupė "Auto-Consulting" išrinko ekonomiškiausius automobilius, kainuojančius iki 30 000 JAV dolerių.

Į sąrašą įtraukti benzininiai ir dyzeliniai modeliai, taip pat hibridai.

Žinoma, parduodami ir ekonomiškesni automobiliai, tačiau jie yra labai brangūs.

A klasė

Organizatorių nuotr.

Hyundai i10

Įperkamiausias šiame sąraše yra "Hyundai i10" su 1,0 litro 67 AG varikliu.

A klasės hečbekas sunaudoja 4,2 l/100 km.

Fiat 500

Organizatorių nuotr.

Nuotrauka: Fiat

Tame pačiame segmente yra 1,2 l 69 AG "Fiat 500", sunaudojantis 4,9 l/100 km ir kompaktiškas krosoveris "Suzuki Ignis" su "švelnia" 83 AG (4,1 l/100 km) hibridine instaliacija.

B klasė

Toyota Yaris

Organizatorių nuotr.

Nuotrauka: toyota.com.ua

Ekonomiškiausias automobilis šiame reitinge yra hibridinis "Toyota Yaris", sunaudojantis 3,1 l/100 km.

Škoda Fabia

Organizatorių nuotr.

Nuotrauka: Škoda

B klasėje taip pat siūlomi "Citroen C3" su 1,2 l 82 AG benzininiu varikliu (4,7 l/100 km) ir "Škoda Fabia" su 80 AG varikliu ir 4,7 l/100 km sąnaudomis.

C klasė

Šiame segmente yra daugiausia nebrangių ekonomiškų automobilių.

Dominuoja modeliai su turbodyzeliniais varikliais.

Dvyniai sedanai Citroen C-Elysee ir Peugeot 301 su 1,6 l 92 AG varikliu sunaudoja 4,3 l/100 km.

Opel Astra

Organizatorių nuotr.

Taraso Briazgunovo nuotrauka

O "Citroen C4" (krosinis hečbekas ir sedanas C4 X), "Opel Astra" ir "Peugeot 308" turi 1,5 l 130 AG turbodyzelinį variklį ir vidutiniškai sunaudoja nuo 3,8 iki 4,8 l/100 km.

Peugeot 308

Organizatorių nuotr.

Taraso Briazgunovo nuotrauka

Be to, galite rinktis hečbeką ir universalų "Seat Leon" su 1,5 l 150 AG turbininiu benzininiu varikliu su "švelnia" hibridine instaliacija ir mažesnėmis nei 5 l/100 km sąnaudomis. 

Mikroautobusai ir furgonai

Tarp lengvųjų komercinių automobilių ekonomiškiausias (4,1 l/100 km) yra "Ford Trannsit Courier" su 1,5 l 75 AG turbodyzeliniu varikliu.

Jis kainuoja nuo 819 590 grivinų.

Citroen Berlingo

Organizatorių nuotr.

Nuotrauka: Citroen

Susiję "Citroen Berlingo", "Opel Combo Life" ir "Peugeot Rifter" turi 1,5 l 100 AG turbo dyzelinį variklį, kuris mišriame cikle sunaudoja 4,2 l/100 km.

Renault Express

Organizatorių nuotr.

Nuotrauka: "Renault

Renault Express" taip pat turi 1,5 litro turbodyzelinį variklį, tačiau 95 arklio galių.

Jo "apetitas" šiek tiek didesnis (4,6 l/100 km), tačiau jis pigesnis.

Krosoveriai

Ekonomiškiausi krosoveriai už nedidelius pinigus - 116 AG hibridinis "Toyota Yaris Cross" ir DS 3 su 1,5 l 130 AG turbodyzeliniu varikliu - abu modeliai 100 km vidutiniškai sunaudoja 3,8 litro.

Toyota Yaris Cross

Organizatorių nuotr.

Nuotrauka: Toyota

Toks pat dyzelinis variklis "Peugeot 2008" (4,0 l/100 km sąnaudos), o "Opel Grandland" - (4,2 l/100 km).

Peugeot 2008

Organizatorių nuotr.

Nuotrauka: Peugeot

Be to, rinkoje išlieka dyzelinis "Renault Duster", nors naujos kartos modelis neturės sunkiųjų degalų variklio.

1,5 l 110 AG keturių cilindrų darbinio tūrio variklis 100 km sunaudoja 4,8 litro.

Šaltinis: focus.ua

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder