Paslėptas automobilių rinkos perlas: ekspertai įvardijo veltui ignoruojamą modelį

Naudotų automobilių rinkoje gausu įdomių variantų, kurie verti dėmesio, nors automobiliai nėra nauji. Pastaruoju metu vis daugiau pasitikėjimo sulaukia naudoti elektromobiliai, kurie lenkia įprastus automobilius tiek patikimumu, tiek vieno nuvažiuoto kilometro kaina.

Kaip rašo profilio leidinys „Top Speed“, paslėptas brangakmenis antrinių automobilių rinkoje yra pirmos kartos „Hyundai Kona Electric“. 

Nors daugiausiai dėmesio sulaukia ryškesni ir išpuoselėti konkurentai, Kona įkūnija praktiškumą ir paprastumą, kurie nėra tokie efektingi, tačiau iš tiesų yra svarbios kasdienio naudojimo automobilio savybės.

Europoje „Hyundai Kona Electric“ parduodamas nuo 2018 m., ir nuo to laiko jis nepatyrė daug pokyčių. 

Taigi, jei norite sutaupyti daugiau pinigų, verta rinktis 2018-2021 m. pagamintą automobilį. 

Kita vertus, jei siekiate turėti „šviežią“, o ne „pavargusį“ automobilį, tuomet jums tikriausiai geriausiai tiks 2023 m. versija. 

Verta pridurti, kad „Hyundai“ 2024 m. išleido antros kartos „Kona“, tačiau šiame straipsnyje jis nėra aptariamas.

Nors 2022 m. modeliui buvo atliktas nedidelis „faceliftas“, dizaino pokyčiai buvo minimalūs, o jėgos agregatas visiškai nepasikeitė.

Nuo 2018 m. iki 2023 m. visuose automobiliuose buvo montuojamas tas pats nuolatinių magnetų sinchroninis variklis, išvystantis 201 arklio galią ir 291 sūkio jėgą. 

Šie modeliai standartiškai buvo komplektuojami su vienpakope pavarų dėže ir priekiniais ratais varoma pavarų dėže.

Pirmosios kartos „Hyundai Kona Electric“ naudojamas 64,0 kWh akumuliatorius, kurį nuo 10 iki 80 proc. 3 lygio įkrovikliu galima įkrauti per 47 minutes. 

Bendras nuvažiuojamas atstumas pilnai įkrautomis baterijomis yra apie 400 kilometrų. Nors dėl kai kurių nedidelių patobulinimų vėlyvojo modelio automobiliai šiek tiek geriau įkraunami greitkelyje ir mieste, praktiškai skirtumas nėra pastebimas.

Hyundai Kona Electric nėra labai populiarus antrinėje rinkoje dėl to, kad yra vienas brangiausių savo klasės atstovų. 

Ir tai paaiškina, kodėl ekspertai šį automobilį laiko rinkos „paslėptu perlu“. 

Šiuo metu 2018-2020 metų modelio versija vidutiniškai kainuoja nuo 15 000 iki 17 000 JAV dolerių. 

Žinoma, aukščiausios komplektacijos ir vėlesnių gamybos metų automobiliai kainuoja brangiau.

Kaip rašo „Top Speed“, „Hyundai Kona Electric“ nėra kažkuo išskirtinis rinkoje, ypač kalbant apie dizainą ir inovatyvias technologijas.

Tačiau šis automobilis suteikia savininkui visas šiuolaikiniam automobiliui būtinas funkcijas, užtikrina įspūdingą degalų ekonomiją ir neviršija protingo, kaip savo klasės automobiliui, biudžeto.

Šaltinis: unian.net

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder