Teisingai, seniai taip reikėjo.
Čia pyksta visi perikupai. Ir gerai, kad negalės pardavynėti su atsuktom ridom, nes čia ne regitra kaulina pinigus, kaip sako čia super išminčiai komentatoriai, o pardavėjai yra sukčiai ir apgavikai, neatsukinėkite ir viskas bus gerai, bet ai pala, sunkiau parduoti bus, mažiau uždirbsit, ane? Tai kas čia apgavikai ir vagys?
Ramis
Ramis,
Lietuvos paprastieji turės grįžti prie arkliuku bet su šiūpėle rankose nes reiks paskui save rinkti kitą užterštumą
Dalyja
Dalyja,
Aš noriu paklausti ,ko prikibot prie kilometražo atsuktas,prasuktas,jau nebežino prie ko prikibti man po----ui koks kilometražas,svarbu tecniškai tvarkingas,detalės keičiamos,varikliai keičiami, važiuoklės dalys keičiamos,kas yra,jau nebežino ko nori,kad tik žmogelį išdurti,su savo sapalionėmis,ir pasirodyti ,kad ,,,tipo ,,nusimano ir dirba.
Aš
Aš ,
Man atrodo regitra pinigų kaulintojai. Koks jų reikalas žmogu perka už savo pinigus jei jam tinka jo reikalas. O regitra ir kas išleido tokį sprendimą yra svolačiai. Pinigų išmušinėtojai
Romas
Romas,
Zmonos masina 2007 metu, i metus pravaziuoja apie 2000 km. ,viso pravazevusi 60000 km., taip kad buna tokiu. Pirkom gal 2008, su 30000 rida
Durnių šalyje
Durnių šalyje,
tai turėtų būti sušaudytas vietoje:)) O ką mano Gerovės Gitanas?
Pietras
Pietras,
Po metų, baudų, draudimų ir sankcijų propaguotojai -koncervatnykai bus politiniame užribyje, todėl apie naujus draudimus anksti sapalioti ir gąsdinti!
Ramus
Ramus ,
Informuokit prasom po 1 metu kiek gi zmoniu nepraejo TA. Speju kad 0.
Praleidau
Praleidau,
Gamyklos
Surinkti mokesčiai kur?
Surinkti mokesčiai kur?,
Lietuva turi galingą privačių auto parką.Laikas valstybės lygiu organizuoti jų tinkamą renovavimą,jei lietuviško auto nesukūrěm.Servisiukais to nepasieksim,reikia tam tikslui specializuotos valstybinės ,ne pelno,o aplinkosaugos ir teisingo turimo piliečių turto panaudojimo tikslų.
Ekonomistas
Ekonomistas,
Yra du parametrai, kurie lemia kainą: metai ir kilometražas. Metuose sunku padirbinėti popierius (ir tai įmanoma užrašyti naujesnį modelį, nei buvo pradėtas gaminti - turėjau tokį kauniečių “atnaujinimą“, ir Regitrai nusispjauti), o va odometrus atsukinėti paprasčiau. Bet jei pavyktų pririšti prie realios (linkėjimai Tuvlitai!) techninės būklės ir metų, tai sukinėjimas išvis tampa beprasmiu - nors ir nunulinti galima prieš parduodant. Bet kol to nėra - bent taip privers mažiau sukčiauti (ne).
S.S.S.
S.S.S.,
Čia tokių bus vienetai. Žmonės nėra durni ir nesąmonių nedarys, kad nepraeitų TA. O kaip sugaudyti tuos, kurie prieš kiekvieną apžiūrą atsuka ir padaro, kad vietoj 20000 km nuvažiuotų per metus padaro 5000. Niekas negali įrodyti kiek realiai važiavo, o fiksuojama labai maža rida oficiali.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Teisingai, seniai taip reikėjo.
Čia pyksta visi perikupai. Ir gerai, kad negalės pardavynėti su atsuktom ridom, nes čia ne regitra kaulina pinigus, kaip sako čia super išminčiai komentatoriai, o pardavėjai yra sukčiai ir apgavikai, neatsukinėkite ir viskas bus gerai, bet ai pala, sunkiau parduoti bus, mažiau uždirbsit, ane? Tai kas čia apgavikai ir vagys?
Lietuvos paprastieji turės grįžti prie arkliuku bet su šiūpėle rankose nes reiks paskui save rinkti kitą užterštumą
Aš noriu paklausti ,ko prikibot prie kilometražo atsuktas,prasuktas,jau nebežino prie ko prikibti man po----ui koks kilometražas,svarbu tecniškai tvarkingas,detalės keičiamos,varikliai keičiami, važiuoklės dalys keičiamos,kas yra,jau nebežino ko nori,kad tik žmogelį išdurti,su savo sapalionėmis,ir pasirodyti ,kad ,,,tipo ,,nusimano ir dirba.
Man atrodo regitra pinigų kaulintojai. Koks jų reikalas žmogu perka už savo pinigus jei jam tinka jo reikalas. O regitra ir kas išleido tokį sprendimą yra svolačiai. Pinigų išmušinėtojai
Zmonos masina 2007 metu, i metus pravaziuoja apie 2000 km. ,viso pravazevusi 60000 km., taip kad buna tokiu. Pirkom gal 2008, su 30000 rida
tai turėtų būti sušaudytas vietoje:)) O ką mano Gerovės Gitanas?
Po metų, baudų, draudimų ir sankcijų propaguotojai -koncervatnykai bus politiniame užribyje, todėl apie naujus draudimus anksti sapalioti ir gąsdinti!
Informuokit prasom po 1 metu kiek gi zmoniu nepraejo TA. Speju kad 0.
Gamyklos
Lietuva turi galingą privačių auto parką.Laikas valstybės lygiu organizuoti jų tinkamą renovavimą,jei lietuviško auto nesukūrěm.Servisiukais to nepasieksim,reikia tam tikslui specializuotos valstybinės ,ne pelno,o aplinkosaugos ir teisingo turimo piliečių turto panaudojimo tikslų.
Yra du parametrai, kurie lemia kainą: metai ir kilometražas. Metuose sunku padirbinėti popierius (ir tai įmanoma užrašyti naujesnį modelį, nei buvo pradėtas gaminti - turėjau tokį kauniečių “atnaujinimą“, ir Regitrai nusispjauti), o va odometrus atsukinėti paprasčiau. Bet jei pavyktų pririšti prie realios (linkėjimai Tuvlitai!) techninės būklės ir metų, tai sukinėjimas išvis tampa beprasmiu - nors ir nunulinti galima prieš parduodant. Bet kol to nėra - bent taip privers mažiau sukčiauti (ne).
Čia tokių bus vienetai. Žmonės nėra durni ir nesąmonių nedarys, kad nepraeitų TA. O kaip sugaudyti tuos, kurie prieš kiekvieną apžiūrą atsuka ir padaro, kad vietoj 20000 km nuvažiuotų per metus padaro 5000. Niekas negali įrodyti kiek realiai važiavo, o fiksuojama labai maža rida oficiali.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.