Šiemet Metų marketingo vadovo titulą pelnė „Swedbank“ pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius Ąžuolas Zubkonis. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję marketingo vadovai.
„Sveikinu Ąžuolą už lyderystę ir išskirtinius rezultatus, ypač atsižvelgiant į iššūkius, su kuriais susiduria griežtai reguliuojamas sektorius“, – džiaugiasi LiMA valdybos narė, „Swissmoney“ pajamų augimo vadovė, pernai tapusi „Metų CMO’23“ Giedrė Vilkė.
„Ąžuolas išsiskyrė sustyguotu, visapusišku požiūriu į marketingą bei nuosekliu, duomenimis grįstu veiklos valdymu: nuo strateginių iki smulkiausių operatyvinių veiksmų.
Kas dar svarbiau, „Swedbank“ marketingo departamento užduočių plotis gražiai atskleidžia rinkos lyderio vertybinę atsakomybę atstovauti kategoriją, rūpintis visuomenės finansine sveikata.
Tvarus augimas, dėmesys klientams – to verta pasimokyti iš šio marketingo vadovo“, – rinkimų nugalėtoją sveikina LiMA valdybos pirmininkė, „Civitta“ partnerė Rūta Gaudiešienė.
Už išskirtinius pasiekimus įvertinti keturi marketingo vadovai
Papildomomis nominacijomis apdovanoti dar 4 marketingo vadovai. Komisijos sprendimu, už metų proveržį įvertinta „LastMile“ marketingo vadovė Ieva Balkevičiūtė.
„Metų proveržio nominacija atspindi drąsą, kūrybiškumą ir sėkmę rinkodaros srityje – svarbiausius elementus, kurie transformuoja įprastą į nepaprastą.
Šis apdovanojimas – ne tik kasdienio darbo, bet ir inovatyvių, ateities tendencijas kuriančių sprendimų ir požiūrio įvertinimas bei įkvėpimas toliau kurti atsisakant tradicinių rėmų“, – sako specialią nominaciją įteikusi komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ vykdomoji direktorė ir partnerė Raminta Rimkienė.
Įvertinimą už vertybėmis paremtą marketingą pelnė „LRT“ rinkodaros skyriaus vadovas Mantas Velykis.
„Man ypač svarbi šiemet įsteigta papildoma nominacija už vertybėmis ir drąsa paremtą marketingą.
Pilietinė visuomenė stiprėja, žmonės pasirinkimus daro ne tik naudos, bet ir vertybinio kompaso vedami, todėl manau, kad kiekvienas prekės ženklas turi labai aiškiai pasakyti ne tik apie ką jis, kokią vertę sukuria, bet ir už ką kovoja bei kaip gali padėti sprendžiant šalies saugumo, skaidrumo, socialinės atskirties, tolerancijos ar kitas jautrias temas.
Šiandien marketingo vadovams reikia drąsos kelti tokius klausimus ir ieškoti sprendimų, kaip su atstovaujamu prekės ženklu natūraliai veikti tokiose temose“, – išskiria „Metų CMO’24“ rinkimų komisijos narys, marketingo konsultantas Giedrius Juozapavičius.
Už marketingo vaidmens įgalinimą apdovanotas „Kesko Senukai“ marketingo vadovas Vytautas Romeika.
„Vytautas yra įrodymas to, apie ką dažnai kalbame LiMA organizacijos renginių kontekste – kad CMO drąsiai sėdi prie CEO ir CFO pozicijų, kaip lygiavertis partneris, ir prisiima verslo nustatytus tikslus marketingo departamento atsakomybei. Vytautas yra puikus pavyzdys to, kaip galima įgalinanti svarbų marketingo vaidmenį įmonėje, ir taip tvariau siekti tikslų, derančių su įmonės galutiniu rezultatu“, – „Nord Security“ marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė, „Metų CMO'21”.
Nominaciją už strateginį marketingą tarptautinėje plėtroje atsiėmė „NFQ Technologies“ marketingo vadovas Gražvydas Kaminskas.
„Džiaugiuosi matydama, kaip stiprėja marketingo vadovo ir profesijos vaidmuo verslo ir viešajame sektoriuje – tai iliustruoja šių metų papildomos nominacijos.
Gražvydo Kaminsko kompetencijos, profesinės žinios ir stipriausiai išreikšta marketingo vadovo strateginė lyderystė išaugo iki globalaus lygio bei įkvepia siekti ir daryti daugiau“, – pastebi komisijos narė, „Šiaulių bankas“ marketingo vadovė, „Metų CMO'20“ Raimonda Gudaitė.
Kandidatai susitelkę į vertės klientui kūrimą ir lankstumą
„Metų CMO“ rinkimai buvo organizuoti jau dešimtąjį kartą. Šiais metais buvo gautos net 25 paraiškos. Paraiškas pateikę kandidatai buvo vertinami pagal marketingo vadovo lyderystę ir vadovaujamo departamento efektyvumą 2023-aisiais. Kovo 27 d. „Metų CMO’24“ rinkimų komisija išrinko ir paskelbė stipriausių praėjusių metų marketingo vadovų dešimtuką.
Antrame rinkimų etape balandžio 3–9 dienomis buvo organizuojami atrinktų kandidatų individualūs interviu su rinkimų komisija, o visi norintys artimiau susipažinti su stipriausių marketingo vadovų dešimtuku tai galėjo padaryti balandžio 10 ir 11 dienomis internetu vykusiose atvirose diskusijose.
„Vertinimo procesas buvo sudėtingas ir kompleksiškas, pasitelkta detali metodologija, asmeniniai interviu bei bendros TOP 10 CMO diskusijos, kurios būtinos, norint geriau pažinti kiekvieno kandidato stipriąsias ir silpnąsias puses. Džiugina tai, kad turėjome ką vertinti ir diskutuoti, o net keli stiprūs lyderiai su nedideliu atotrūkiu rodo, kad Lietuvoje auga vis daugiau strategų, sugebančių kurti vertę prekės ženklams, akcininkams ir visuomenei“, – sako G. Vilkė.
„Džiaugiuosi, kad susitelkimas į naudą klientams daugelio marketingo vadovų nebuvo nustumtas į antrą planą. Stipriausi CMO labai subalansuotai padalijo, kiek pastangų praėjusiais metais dėjo į vertės klientui didinimą ir kiek – į organizacijos rezultatų auginimą“, – sako kandidatus vertinusi ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė Dr. Lineta Ramonienė.
„Rinkimų procesas yra puiki galimybė atkreipti dėmesį į kandidatų gebėjimą prisitaikyti prie nuolat kintančių rinkos sąlygų ir jų norą įgyvendinti inovatyvius sprendimus, kurie atitinka tiek vietos, tiek tarptautinių vartotojų lūkesčius“, – pastebi rinkimų komisijos narė „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė.
Stipriausias marketingo vadovas buvo paskelbtas balandžio 18 d. LiMA CMO SUMMIT’24 konferencijos Apdovanojimų vakare.
„Metų CMO’24“ rinkimų komisiją sudarė marketingo ir verslo lyderiai
Kandidatus vertino marketingo ekspertų ir verslo lyderių komisija: „Metų CMO’23“, e-komercijos ekspertė G. Vilkė, „Metų CEO’23“ ir „Akola Group“ (buv. „Linas Agro Group“) generalinis direktorius D. Zubas, „Civitta“ partnerė bei marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė R. Gaudiešienė, „Ogilvy“ strategijos ir tyrimo skyriaus vadovė D. Plauškaitė-Camacho Andrade, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė L. Ramonienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė L. Duksaitė-Iškauskienė, „Salve Agency“ vadovas A. Jonkus, „BPN Intense“ direktorius L. Šiautkulis, „Metų CMO’20“ ir „Šiaulių bankas“ marketingo vadovė R. Gudaitė, marketingo konsultantas ir „Rinkodaros guru“ autorius G. Juozapavičius, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovas A. Milinavičius, „NFQ Technologies“ el. pašto marketingo skyriaus vadovas M. Pocius ir „Nord Security“ marketingo vadovė bei „Metų CMO’21“ T. Sabaliauskienė.
„Metų CMO’24“ rinkimus organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).
LiMA vienija daugiau nei 1400 marketingo ir su juo susijusių sričių specialistų bei vadovų, o asociacijos skyriai veikia keturiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Asociacija yra Europos marketingo konfederacijos (EMC) narė, atstovauja marketingo srities interesus Lietuvos vyriausybinėse institucijose bei švietimo sektoriuje, bendradarbiauja su kitomis organizacijomis ir vykdo tarptautinį marketingo specialistų ir vadovų sertifikavimą.
Rašyti komentarą