„Burger king“ Klaipėdoje siūlo mažesnį atlyginimą nei Panevėžyje

(2)

„Burger king“ greito maisto restoranas ieškodamas darbuotojų Klaipėdoje siūlo 650 eurų algą į rankas. O štai Panevėžyje tos pačios pozicijos darbuotojai viliojami alga nuo 700 eurų.

Aktyviai darbuotojų ieškantis greitojo maitinimo tinklas darbuotojams žada įvairius priedus ir atlyginimo kėlimą po bandomojo laikotarpio net 200 eurų.

Tačiau viešai pateikiami duomenys rodo, kad restoranus Lietuvoje valdanti UAB „Tallink Fast Food Lithuania“ pinigais nesižarsto.

Vidutiniškai darbuotojams „Burger king“ Lietuvoje moka apie 1 140 eurų prieš mokesčius, arba apie 740 eurų į rankas.

Įmonėje dirba daugiau nei 100 žmonių.

Klaipėdos „Akropolyje“ pirmasis uostamiestyje „Burger king“ restoranas buvo atidarytas praėjusių metų pabaigoje. Tai penktasis tinklo restoranas Lietuvoje.

„Burger king“ restoranų plėtrą vykdo franšizės valdytoja Baltijos šalyse skandinavų „Tallink Grupp“.

Vilniuje pirmasis „Burger king“ restoranas atidarytas 2020 metų pabaigoje. Tačiau spartesnius tinklo plėtros planus koregavo pandemija.

Komentuodama naujo restorano atidarymą, Katre Kõvask, „Tallink Grupp“ maisto ir gėrimų padalinio vadovė, pranešime akcentuoja, jog tikslai pasiekti, nors pandemijos metu restoranų plėtra ir kelia nemažai iššūkių.

„Nors pandemija “Burger king„ franšizės išplėtimui ir mėgino kišti koją, vis dėlto pasiekėme užsibrėžtą tikslą, sėkmingai atidarėme naujus restoranus ir nežadame sustoti“, - sako K. Kõvask.

2019 m. rugsėjį „Tallink“ įsigijo „Burger king“ franšizės teises Baltijos šalyse.

Šiuo metu bendrovė iš viso valdo 15 „Burger king“ restoranų Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.

AS „Tallink Grupp“ yra viena iš pirmaujančių kompanijų, teikiančių jūros keleivių, transporto ir krovinių pervežimo paslaugas šiauriniame Baltijos jūros regione.

AS „Tallink Grupp“ dirba daugiau nei 4 000 darbuotojų Estijoje, Suomijoje, Švedijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Rusijoje ir Vokietijoje.

1954 metais įkurtas „Burger King“ prekės ženklas yra antras didžiausias mėsainiais prekiaujantis greitojo maisto restoranų tinklas pasaulyje.

„Burger King“ franšizės būdu valdo daugiau nei 18 800 restoranų daugiau nei 100 šalių.

Socialiniuose tinkluose klaipėdiečiai jau dalinasi pirmaisiais įspūdžiais apie apsilankymą naujame restorane.

Pagrindiniai įspūdžiai yra tokie, kad nors prekiaujama tradiciniais burgeriais, tačiau jų skonis skiriasi nuo uostamiestyje jau gerai žinomo „McDonalds“ ir „Hesburger“ asortimento.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder