Degalų pardavėjai keičia strategiją

(1)

„Orlen“ degalinių tinklą valdanti bendrovė keičia prekybos strategiją ir nuo balandžio 1 d. atsisakė nuolaidų kortelių, sumažindama oficialias pardavimo kainas. Vakarų Lietuvoje veikiantis degalinių tinklas „Trevena“ tokiu pavyzdžiu sekti nežada.

„Orlen“ degalinių tinklas Lietuvoje įgyvendina naują verslo modelį ir atsisako nuolaidų kortelių visoje Lietuvoje. Naujoji koncepcija grindžiama didesne orientacija į klientą. „Mes galime pasiūlyti savo klientams aukštą kokybę už mažesnę kainą, - pabrėžė “ORLEN Baltics Retail" generalinis direktorius Rafalas Balazis (Rafal Balazy). - Kaip atsakinga įmonė, esame solidari su visuomene ir verslininkais. Suprantame žmonių, kuriuos krizė privertė susiveržti diržus, padėtį.

Galime pasiūlyti savo klientams mažesnes, skaidrias kainas.

Norime, kad klientai jaustųsi svarbūs."

Anot jo, kiekvienas „Orlen“ degalinėse apsilankysiantis klientas nuo šiol gaus patrauklią kainą degalams ir be nuolaidų kortelių. Be to, bus maloniai nustebintas ir plovyklos paslaugų akcija.

Kuras atpigo

„Vakarų ekspresas“ pastebėjo, kad tikrai skaičiai „Orlen“ degalinių kainų švieslentėje sumažėjo, tačiau šią savaitę Klaipėdoje mažiausiomis kainomis kuru prekiaujančioje „Orlen“ degalinėje kuras vis tiek buvo 2-3 centais brangesnis nei tradiciškai mažiausių kainų madas vietinėje rinkoje diktuojančioje UAB „Jozita“ degalinėje šalia Klaipėdos.

Tiek „Jozita“, tiek Klaipėdoje degalinę turinti „Saurida“ klientus vilioja ne nuolaidų kortelėmis, o tiesiog žemesne kuro kaina, kuri dažniausiai taikoma atsiskaitant grynaisiais pinigais. Taip siekiama sutaupyti bankų komisinių mokesčių sąskaita.

NUOLAIDOS. „Trevena“ nuolaidų kortelių klientams atsisakyti nežada ir planuoja pasiūlyti didesnes nuolaidas perkantiesiems daugiau kuro.

Kortelių neatsisakys

Tačiau 12 degalinių tinklą Vakarų Lietuvoje valdančios UAB „Trevena“ direktorius Algirdas Liaudanskis „Vakarų ekspresui“ sakė, kad jo įmonės planuose atsisakyti nuolaidų kortelių nėra.

„Žinoma, pagaminti korteles ir administruoti sistemą kainuoja, tačiau to atsisakę prarastume galimybę valdyti informaciją, žinoti savo lojalius klientus“, - sako A. Liaudanskis. Anot jo, įmonė žada naujų pasiūlymų klientams, kai nuolaidos dydis priklausys nuo perkamo kuro kiekio.

„Klaipėdoje pastebime, kad didieji degalinių tinklai kartais pažaidžia kainų karus, kur net nežinome, nuo ko jie priklauso, kartais atrodo, kad tiesiog nuo tos dienos oro“, - ne viską, kas dedasi degalų mažmeninės prekybos rinkoje uostamiestyje, gali paaiškinti A. Liaudanskis. Anot jo, kainos degalinėse apie 0,1 euro už litrą ir daugiau kartais skiriasi tiesiog priklausomai nuo miesto rajono, kuriame yra degalinė. Tačiau „Trevena“ į tuos žaidimus nereaguoja ir nustatydama kainas vadovaujasi didmenine kuro kaina rinkoje.

Tyrinėja rinką

„Pastaruoju metu tik stebėjome rinką, apie jokius plėtros planus naujienų neturime“, - sako A. Liaudanskis.

O štai „Orlen“ užsimena apie vykstančius naujų degalinių įsigijimo procesus, tačiau situacijos nekonkretina.

„Mes analizuojame daug potencialių galimybių. Esame suinteresuoti plėtra visoje Lietuvoje, taip pat ir vakarinėje jos dalyje. Mes renkamės vietas ir atliekame preliminarias pirkimo procedūras“, - sako R. Balazis.

Šiuo metu „Orlen“ Lietuvoje valdo 29 degalinių tinklą. Anksčiau buvo paskelbta, kad „Orlen“ svarsto elektromobilių įkroviklių, lengvųjų automobilių „AdBlue“ dozatorių ir skaitmeninės reklamos elementų montavimo degalinėse galimybę.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder