„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas

(8)

Elektros ir dujų tiekėjas „Ignitis“ šeštadienio vakarą pranešė, kad dalis klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas.

„Dalis „Ignitis“ klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas. Teisingą mokėtiną sumą klientai jau dabar gali matyti prisijungę prie mano.ignitis.lt savitarnos. (…) Atsiprašome už nepatogumus“, – rašoma bendrovės feisbuko įraše.

Nurodoma, jog teisingos sąskaitos klientus pasieks ne vėliau nei vasario 11 d. 

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder