Kepykla Londone paskelbė neaptarnausianti telefonais ar ausinėmis besinaudojančių klientų

Remiantis pranešimais, pietų Londone įsikūrusios kepyklos „Greggs“ klientai nebebus aptarnaujami, jei jie dėvės ausines arba žiūrės į telefoną.

Populiaraus kepyklų tinklo Croydon filiale pasirodė ženklas, perspėjantis, kad personalas gali „atsisakyti aptarnauti“, jei klientai nesilaikys naujų taisyklių.

Kai stovite eilėje, išsiimkite ausines / „AirPod“ ir pasidėkite telefonus, kitaip galite būti neaptarnauti“, – rašoma iškaboje.

Darbuotojas paaiškino, kad šis žingsnis buvo atliktas, nes klientai dažnai atrodo „pasiklydę kitame pasaulyje“, stringa eilėse ir gaišta darbuotojų laiką.

Sulaukiame vis daugiau klientų, kurie, atrodo, pasiklydo kitame pasaulyje“, – „The Sun“ pasakojo filialo darbuotojas.

Stengiamės būti paslaugūs ir visus greitai aptarnauti, bet tai neįmanoma, jei klientai negirdi nė vieno mūsų žodžio. Ženklas yra gana tiesmukas, bet mes neturime kito pasirinkimo“, – sakė jis.

Tinklas turi daugiau nei 2450 filialų visoje JK, tačiau manoma, kad telefonų ir ausinių draudimas taikomas tik vienoje parduotuvėje Croydone.

Šis žingsnis internete buvo sutiktas nevienareikšmiškai.

Kai kurie gyrė sprendimą, o vienas X vartotojas parašė: „Įspūdingas „Greggs“ žingsnis! Pasaulyje, kuriame esame nuolat susiję, džiugu matyti verslą, skatinantį buvimą čia ir dabar. 

Aš pamačiau laiko be telefono naudą savo gyvenime – nuo ​​padidėjusio produktyvumo iki gilesnių ryšių su kitais“.

Kitas X vartotojas, dirbantis mažmeninėje prekyboje, sakė: „Kartą klientė garsiai kalbėjo telefonu, kol ją aptarnavau, ir pasakiau, kad aptarnausiu kitą klientą, kol jūs kalbatės, nes tai nemandagu. Ji mane aprėkė“.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder