„Labubu“ priėjo liepto galą: susidomėjimas sparčiai mažėja

(1)

Remiantis jungtinės bendrovės „Wildberries & Russ“ spaudos tarnybos duomenimis, 2025 m. rugsėjo mėnesį „Labubu“ pardavimai rinkose sumažėjo beveik 40 % palyginti su rugpjūčiu.

Rugpjūčio mėnesį jau buvo užfiksuotas kritimas – 52 % palyginti su liepa, o vidutinė pirkimo suma sumažėjo 18 %.

Analitikai „Labubu“ populiarumo šuolį vadina „trumpalaikiu reiškiniu“: panašias istorijas rinka matė su „gušmi-obnimusais“, kurie išsilaikė kelis sezonus, ir „Huggy Wuggy“, kurio populiarumas truko vieną sezoną.

„Nuspėti kitą virusinį hitą beveik neįmanoma. Matome bandymus jį pakeisti – Fugglers ir Vakuku, bet jų dalis kol kas yra nedidelė. 

Naujos tendencijos greičiausiai bus tokios pat trumpalaikės kaip ir Labubu su jo „smegenų rotomis“, – pažymi ekspertai.

Kas yra Labubu

Šį personažą sukūrė Honkongo dizaineris Kasim Lung knygai „The Monsters“. 

Kompanija Pop Mart 2019 m. išleido pirmuosius raktų pakabukus, vėliau pridėdama minkštus žaislus. 

2025 m. Labubu pateko į pasaulinį mainstreamą – taip pat ir dėl to, kad jį minėjo ir naudojo tokios žvaigždės kaip Kim Kardashian ir Blackpink narės.

Rinka daro vienareikšmę išvadą: virusinių žaislų gyvavimo ciklas trumpėja, o didžiausios paklausos laikotarpis yra trumpas. 

Prekių ženklams ir pardavėjams svarbu suspėti pasinaudoti paklausos piku ir taip pat greitai pereiti prie kitos bangos.

mixnews.lv

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder