Rugpjūčio mėnesį jau buvo užfiksuotas kritimas – 52 % palyginti su liepa, o vidutinė pirkimo suma sumažėjo 18 %.
Analitikai „Labubu“ populiarumo šuolį vadina „trumpalaikiu reiškiniu“: panašias istorijas rinka matė su „gušmi-obnimusais“, kurie išsilaikė kelis sezonus, ir „Huggy Wuggy“, kurio populiarumas truko vieną sezoną.
„Nuspėti kitą virusinį hitą beveik neįmanoma. Matome bandymus jį pakeisti – Fugglers ir Vakuku, bet jų dalis kol kas yra nedidelė.
Naujos tendencijos greičiausiai bus tokios pat trumpalaikės kaip ir Labubu su jo „smegenų rotomis“, – pažymi ekspertai.
Kas yra Labubu
Šį personažą sukūrė Honkongo dizaineris Kasim Lung knygai „The Monsters“.
Kompanija Pop Mart 2019 m. išleido pirmuosius raktų pakabukus, vėliau pridėdama minkštus žaislus.
2025 m. Labubu pateko į pasaulinį mainstreamą – taip pat ir dėl to, kad jį minėjo ir naudojo tokios žvaigždės kaip Kim Kardashian ir Blackpink narės.
Rinka daro vienareikšmę išvadą: virusinių žaislų gyvavimo ciklas trumpėja, o didžiausios paklausos laikotarpis yra trumpas.
Prekių ženklams ir pardavėjams svarbu suspėti pasinaudoti paklausos piku ir taip pat greitai pereiti prie kitos bangos.
mixnews.lv

Rašyti komentarą