Kaip ir vasarį, labiausiai krepšelio kainą sumažino prekybos tinklas „Maxima“ (0,30 euro.) ir liko pirmoje vietoje.
Tuo metu „Barbora“, padidinusi kainą 0,17 euro, įsitaisė antroje pozicijoje, o prekybos tinklas „Lidl“, padidinęs kainą 0,93 euro, išstūmė iš trečiosios vietos vasarį buvusį „Rimi“.
Iš šeštosios pozicijos į ketvirtą pakilo „Norfa“, sumažinusi krepšelio kainą 0,51 euro.
Penktoje pozicijoje išsilaikė „e.Rimi“ (brango 1,90 euro), iš septintos į šeštą vietą pakilo „Iki“ (brango 1,31 euro), į septintą poziciją nukrito „Rimi“ (brango 6,06 euro), o „Last Mile“, brangindamas krepšelį 1,43 euro, liko aštuntas.
Tuo metu reikšmingai (daugiau nei 10 proc.) pigo viena prekė – ryžiai.
ELTA ir lrytas.lt inf.
Rašyti komentarą