Remiantis jo duomenimis, naujų žaislų perpardavimo svetainėse „mini-labubu“ kaina per dvi savaites sumažėjo 24 %. Tai kontrastuoja su tuo, kad nauji rinkiniai buvo išpirkti „beveik akimirksniu“ pardavimų pradžioje rugpjūčio pabaigoje.
Vienos iš Kinijos interneto platformų duomenys rodo, kad 50 % vartotojų tikisi „mini-labubu“ kainos sumažėjimo, o įprastų „labubu“ žaislų atveju tokių lūkesčių turi 38 % vartotojų.
„Pop Mart“ kompanija antkainio sumažėjimą perparduodant sieja su padidėjusiu žaislų gamybos tempu, dėl kurio jie tapo prieinamesni pirkėjams, ir nesidalija pesimizmu dėl šios produktų linijos ateities. „Ilgalaikėje perspektyvoje tai sudarys palankias sąlygas kompanijos veiklos rodikliams gerinti“, – agentūrai komentavo „Pop Mart“ atstovas.
Kaip pažymi agentūra, „Pop Mart“ akcijos pastarosiomis dienomis atpigo 11 %. „Morgan Stanley“ banko analitikai pažymi bendrovės veiklos rodiklių silpnėjimą, ypač atkreipdami dėmesį į mažą susidomėjimą „mini-labubu“.
Labubu – tai dizainerių sukurti pliušiniai žaislai su kiškio ausimis ir plačia dantų šypsena. Juos sukūrė Honkongo iliustratorius Kasing Lung, įkvėptas skandinavų mitologijos. Kinijos kompanija „Pop Mart“ šiuos žaislus gamina nuo 2019 m., tačiau „Labubu“ populiarumas pradėjo augti 2024 m. – pirmiausia Azijoje, o vėliau, dėka pasaulinių žvaigždžių ir virusinių tendencijų socialiniuose tinkluose, ir kitose šalyse.

Rašyti komentarą