Anot bendrovės vadovo Gedimino Krutulio, augantis susidomėjimas ankštiniais, sveikesniais užkandžiais, diktuoja pokyčius gamyboje bei asortimente.
„Pradėję gaminti lęšių traškučius, gyventojams pasiūlėme sveikesnę užkandžių alternatyvą, kurią sudaro iki 45 proc. raudonųjų lęšių miltų. Per kelis metus šių gaminių įvairovę padidinome kelis kartus, bet ir toliau plėsimės“, – sako įmonės direktorius.
Anot jo, nuo lęšių traškučių gamybos pradžios 2020 metais, šių sveikesnių užkandžių pardavimai augo 13 kartų – nuo 290 tūkst. per pirmuosius metus iki 3,8 mln. eurų pernai. Pasaulio rinkose minėtos produkcijos įmonė pernai pardavė daugiau nei 900 tonų.
„Labiausiai mūsų užkandžių pardavimai pernai augo Skandinavijos bei Didžiosios Britanijos rinkose, tad nuolatos besidomėdami naujausiomis maisto pramonės tendencijomis nutarėme maistinės vertės informaciją vartotojams patiekti aiškiau ir suprantamiau“, – sako G. Krutulis.
Anot jo, Didžiojoje Britanijoje jau kelis metus druskos, riebalų bei cukraus kiekis gaminiuose skaičiuojamas bei žymimas pagal HFSS balus, kurie apibrėžia maisto produktų bei gėrimų naudą žmogaus sveikatai. Maisto produktai, turintys 4 ar mažiau balų, o gėrimai – 1 ar mažiau HFSS balų yra sveikatai palankūs.
„Atliekame daug bandymų, glaudžiai bendradarbiaujame su prieskonių gamintojais. Sūriuose užkandžiuose siekiame kiek galima labiau sumažinti druskos, riebalų bei cukraus kiekius. Norime, kad mūsų kuriami produktai turėtų kuo mažesnį HFSS balą ir būtų palankesni sveikatai“, – sako G. Krutulis.
Jo teigimu, sūrių užkandžių gamyba šiais metais planuojama padidinti 25 proc. Apie 1500 tonų minėtos produkcijos ketinama eksportuoti ne tik į Europą, bet ir kitus žemynus – Afriką, Australiją, Šiaurės Ameriką, Aziją.
„oho!” traškučių ir užkandžių gamintoja UAB „Naujasis Nevėžis“ yra viena pirmųjų Lietuvoje bendrovių, kuri savo produkcijos gamyboje ketina pradėti naudoti naują druskos, riebalų bei cukraus skaičiavimo metodą pagal HFSS.
Įmonė savo produkciją eksportuoja į daugiau nei 50 valstybių. Joje šiuo metu dirba beveik 200 darbuotojų.
Šių metų pirmą ketvirtį „oho!“ prekės ženklo produkcijos pardavimai augo iki 3 mln. arba 20 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu kai jie siekė 2,5 mln. eurų.
Rašyti komentarą