Paaiškino paslėptą „McDonald's“ triuką: žaidžia su klientais, kad daugiau uždirbtų
Sunku rasti ir šalį, kurioje nėra „McDonald's“ – populiariuoju „Big Mac“ mėsainiu mėgaujamasi nuo Vilniaus iki Taivano. Vis dėlto daugiau nei prieš 10 metų „McDonald's“ ėmė sektis sunkiau. 2015 m. nuspręsta įvesti pokytį, kuris pirmiausia įvyko daugumoje JAV restoranų.
Na, o šiomis dienomis sunku būtų be to apsieiti. Kad klientams nereikėtų ilgai laukti eilėje, „Mcdonald’s“ restoranuose atsirado elektroniniai kioskai. Tai padeda lengviau pateikti užsakymus, neskubant išsirinkti patiekalus ir greitai susimokėti kortele.
Tai ypač pasiteisino tiems, kurie išėję į viešumą jaučia nerimą ir nenori ilgai stumdytis eilėse. Tačiau yra ir daugiau priežasčių, kodėl „McDonald's“ savo restoranuose įdiegė tokią sistemą. Greičiausiai tai nebuvo tik siekis palengvinti klientų dalią.
Kai atidarote jutiklinį ekraną, galite būti beveik tikri - išleisite daugiau pinigų nei stovėdami prie prekystalio ir greitai įvardydami, dėl kokio užkandžio atėjote.
Ekrane iš arti galite matyti daug daugiau gardžiai atrodančių pasirinkimų, na, o užsisakę dar sulaukiate įvairių pasiūlymų užsigardžiuoti desertais ar kitaip pjaustytų bulvyčių užkandžiu.
Kaip rašoma žurnale „Psychology & Marketing", tyrėjų grupė nustatė, kad greito maisto restoranai, regis, skatina žmones rinktis bent jau sveikesnius gėrimus, pavyzdžiui, „Coca-Cola" be cukraus ar sultis pakelyje. Besibaiminantiems į restoraną atsivesti vaikus, įtraukta net obuolių riekelių.
Toks sprendimas galėjo būti priimtas dėl gerokai padidėjusių pelno maržų už gėrimų versijas be cukraus, ypač kylant cukraus kainoms visame pasaulyje.
Ekspertas taip pat paaiškino, kad kioskų egzistavimas sumažina spaudimą renkantis maistą, todėl galite užsisakyti daugiau.
„Meniu turinys taip pat pasakoja svarbią istoriją. Maždaug 30 procentų skaitmeninių ekranų užpildyti naujaisiais firminiais patiekalais.
Tradiciniai patiekalai dabar užima tik 10-15 procentų viso meniu ploto.
Svarbu tai, kad šie patiekalai yra maždaug 35 procentais brangesni nei tradiciniai.
„McDonald's" žaidžia su konkrečiomis tikslinėmis prekėmis ir jų svarba, kad pakeistų užsakymo normų suvokimą ir taip performuotų numatytuosius nustatymus", - rašoma žurnalo „Behavioral Economics", Luke Battye straipsnyje.

Rašyti komentarą