Patekti į banką – misija neįmanoma: vilniečiams malonės papulti į SEB padalinį tenka laukti ir savaitę
Vilniuje rugpjūčio pradžioje susiklostė neįprasta situacija – norintiems patekti į SEB banko padalinį, kurių sostinėje yra penki, teko apsišarvuoti kantrybe ir laukti savaitę ar dar ilgiau.
Atrodo, kad bankai turėtų būti suinteresuoti priimti potencialius ir esamus klientus, tačiau SEB padaliniuose prašalaičiai nelaukiami – be išankstinės registracijos čia nepateks, o užsiregistravus susitvarkyti skubių reikalų, gali tekti palaukti ir savaitę.
Jau kelerius metus SEB banke klientai priimami tik su išankstine registracija – tie laikai, kai galėjai spontaniškai užeiti į banko skyrių ir, atstovėjęs eilėje, susitvarkyti savo reikalus, liko praeityje.
Vilniuje sunku
Įdomus dalykas – nors mažesniuose miestuose SEB padalinių mažiau, į pastaruosius galima patekti gerokai greičiau.
Rugpjūčio 4 dienos duomenimis, dėl kasdienės bankininkystės ir indėlių paslaugų mėginant užsirašyti vizitui Ukmergėje veikiančiame vieninteliame banko padalinyje, artimiausia laisva vieta buvo jau rugpjūčio 7 dieną – iškart po savaitgalio.
Utenoje veikiantis vienintelis minėto banko skyrius į vizitą buvo pasiruošęs priimti jau tą pačią rugpjūčio 4 dieną.
Laisvos vietos vizitui Utenoje. Alfa.lt
Kad būtų aiškiau, ar pastebimas pakankamai nedidelis šiuose miestuose veikiančių banko padalinių užimtumas yra susijęs su pačių miestų dydžiu, buvo pasidomėta, kokia artimiausia vizito data yra galima antrame pagal dydį Lietuvos mieste – Kaune.
Norint užsiregistruoti vizitui laikinojoje sostinėje, galima rinktis iš dviejų banko padalinių. Vienas jų yra Nemuno gatvėje, kitas – Savanorių prospekte.
Artimiausios laisvos vietos Nemuno gatvėje veikiančiame SEB banko padalinyje, rugpjūčio 4 dienos duomenimis, būtų reikėję palaukti tik diena ilgiau nei Ukmergėje – laisvas laikas viename iš Kaune veikiančių padalinių buvo rugpjūčio 8 dieną.
Laisvos vietos Kaune, Nemuno gatvėje esančiame SEB skyriuje. Alfa.lt
Kiek ilgiau vietos vizitui būtų tekę palaukti Savanorių prospekte veikiančiame padalinyje – čia laisvas laikas buvo numatytas rugpjūčio 10 dieną.
Laisvos vietos Kaune, Savanorių prospekte esančiame SEB skyriuje. / Alfa.lt
Gali tekti palaukti ir savaitę
Sostinėje situacija kiek kitokia.
Nors užsirašyti vizitui čia galima net penkiuose banko padaliniuose, panašu, jog didesnis padalinių skaičius gyventojams nesuteikia galimybės gauti laisvą vietą anksčiau, nei anksčiau aptartuose miestuose.
Rugpjūčio 4 dienos duomenimis, anksčiausia laisva vieta vilniečiams buvo siūloma Konstitucijos prospekte veikiančiame banko padalinyje – į jį buvo galima užsiregistruoti rugpjūčio 10 dieną. Fabijoniškių ir Naugarduko gatvėse bei Gedimino prospekte veikiantys banko padaliniai vizitui būtų priėmę rugpjūčio 11 dieną, o ilgiausiai laukti būtų prireikę tiems, kurie vizitui užsiregistruoti norėtų Ozo gatvėje dirbančiame padalinyje.
Laisva vieta vizitui – jau kitą dieną?
Susisiekus su SEB banko atstovais buvo patikinta, jog, rugpjūčio 8 dienos duomenimis, artimiausią vietą susitikimui sostinėje,
Gedimino prospekte esančiame banko skyriuje, būtų buvę galima gauti jau kitą dieną ar kitomis šios savaitės dienomis.
„Pastebėjome, kad kartais susitikimų laikai atsilaisvina net pasikeitus oro sąlygoms ar artėjant ilgajam savaitgaliui, kai klientai pakeičia savo planus ir atsisako rezervacijų, todėl kartais laisvą susitikimui laiką galima rasti ir tą pačią ar kitą darbo dieną“, – komentavo SEB banko valdybos narė, Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Eglė Dovbyšienė.
Pasak E. Dovbyšienės, tai, prieš kiek laiko šiuo metu reikėtų užsiregistruoti vizitui į banko skyrių, priklauso nuo miesto ir metų laiko: didmiesčiuose klientų srautai kinta, dažniausiai reikėtų registruotis prieš 3–4 dienas, o mažesniuose miestuose į skyrių galima užsiregistruoti tą pačią darbo dieną.
„SEB banke prie aptarnavimo modelio su išankstine registracija perėjome COVID-19 pandemijos metu, tačiau po pandemijos atlikome klientų apklausą ir 90 proc. klientų pasisakė už tokį banko darbo būdą, nes taip gali planuoti, taupyti savo laiką ir nelaukti eilėse.
Kaip iš anksto užsirašo pas stomatologą, gydytoją, kirpėją, taip klientai įprato užsirašyti ir į vizitą banko skyriuje ir nebenorėjo grįžti prie ankstesnės aptarnavimo tvarkos“, – teigė E. Dovbyšienė.
Priduriama, jog pasitaiko atvejų, kai klientai nežino, kad daugelį finansinių klausimų jie gali susitvarkyti per nuotolį, net neatvykę į banką, o paskambinę į banko Konsultacijų centrą.
Pastaruoju būdu galima tapti banko klientu, užsisakyti debeto ar kredito kortelę, pasirašyti įvairias sutartis ar dokumentus, pasitikrinti sąskaitos likutį ir kt.
Rašyti komentarą