Keturias prekybos platformas valdančios grupės finansų direktoriaus Lukaszo Makoladros (Lukašo Makoladros) teigimu, paskutinį finansinį laikotarpį (nuo 2022-ųjų balandžio iki 2023-iųjų kovo) įmonės pajamos mažėjo 7,4 proc. iki 187 mln. eurų, o nuostolis prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) padidėjo 42,2 proc. iki 18,2 mln. eurų (12,8 mln. eurų).
„Mums, kaip ir daugeliui mažmeninės prekybos lyderių, visame pasaulyje, 2023-iųjų finansiniai metai po pandemijos buvo kupini iššūkių. Tiesa, strategija investuoti į nuolatinę e. prekybos platformų plėtrą, siekiant užtikrinti geriausią rinkoje klientų patirtį, nukreipė mus į pelningo augimo trajektoriją“, – „Verslo žinioms“ sakė L. Makoladra.
Vien tik Lietuvoje veikianti „Pigu.lt“ 2023 metų kovą pasibaigusiais finansiniais metais patyrė 26,83 mln. eurų nuostolį – 2,9 karto didesnį nei ankstesniais metais (9,12 mln. eurų), rodo Registrų centrui pateikta ataskaita. Joje teigiama, kad nuostolį lėmė sumažėjęs bendrasis pelningumas dėl prekių išpardavimų.
„PHH Group“ valdomose e. prekyvietėse prekiauja daugiau nei 4 tūkst. pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Per metus bendrovės valdomose parduotuvėse žmonės apsilanko apie 150 mln. kartų.
Rašyti komentarą