Prekės ženklo paslaptis: „Coca-Cola“ logotipe pastebėtas paslėptas simbolis, apie kurį daugelis nežinojo 130 metų

„Coca-Cola“ yra žinoma visame pasaulyje jau daugiau nei 130 metų, tačiau atidūs vartotojai jos garsiajame logotipe pastebėjo detalę, kurios anksčiau daugelis nematė. Apie tai rašo „Mirror“.

„Coca-Cola“ yra vienas iš labiausiai atpažįstamų prekių ženklų pasaulyje. Raudona pakuotė ir baltas vingiuotas šriftas jau seniai tapo masinės kultūros dalimi, o nauji riboto tiražo skoniai ir toliau palaiko susidomėjimą gėrimu. 

Nepaisant to, kad dizainas buvo ne kartą pritaikytas įvairiems produktams, firminis stilius visada išliko atpažįstamas.

Branding ekspertai pažymi, kad logotipas atlieka pagrindinį vaidmenį suvokiant įmonę.

LOGO.com prezidentas Richardas Lau paaiškino: „Logotipas yra jungiamoji grandis tarp įmonės ir jos klientų. Būtent jį žmonės įsimena labiausiai“.

Pasak jo, išlenkta raidė „C“ užrašo „Coca-Cola“ simbolizuoja šypseną, kuri pabrėžia prekės ženklo filosofiją, asocijuojasi su džiaugsmu ir laime. 

Nors ši žinia ne visada yra akivaizdi, ji įsitvirtina pasąmonėje ir sukuria teigiamą įvaizdį.

„Coca-Cola“ istorija prasidėjo 1886 m. / Nuotrauka: Pexels

„Coca-Cola“ istorija prasidėjo 1886 m., kai Atlantos farmaceutas Johnas S. Pembertonas sukūrė originalų sirupą, kuris buvo maišomas su gazuotu vandeniu. Gėrimas greitai tapo populiarus ir buvo parduodamas po penkis centus už stiklinę.

Pavadinimą ir rašymo stilių pasiūlė kompanijos buhalteris Frankas M. Robinsonas. 

Jis pasirinko XIX amžiuje madingą Spenserio šriftą ir manė, kad dviguba raidė „C“ reklamoje atrodys ypač efektingai. 

Ši idėja pasirodė sėkminga, kaip ir Koko Šanelės ir jos legendinio logotipo atveju.

1969 m. prekės ženklas pristatė „Arden Square“ dizainą: raudonas laukas, balta užrašas ir dinamiška juosta apačioje. 

Būtent šis variantas, su minimaliomis pakeitimais, naudojamas iki šiol.

Neseniai tema apie paslėptą logotipo prasmę vėl iškilo „Reddit“ tinkle. 

Vieni vartotojai žavėjosi „Coca-Cola“ „laiko nepaveikta estetika“, kiti prisipažino, kad dabar visada matys „šypseną“ raide „C“.

„Nuo tada, kai kas nors man papasakojo apie veidus logotipe, aš negaliu jų nepastebėti kiekvieną kartą, kai žiūriu į jį“, – apibendrino vienas iš gerbėjų.

Šaltinis: focus.ua

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder