Pastaruosius metus galima laikyti visišku dirbtinio intelekto (DI) bumu. Pirminę pagalbą apsiperkant klientui suteikiantis kalbantis robotukas (angl. chatbot) jau nieko nebestebina, bet verslas žengia į naują lygį. Prekybos centras internete „Varlė.lt“ pristatė naują funkciją – nešališkas dirbtinio intelekto pateiktas produkto įvertinimas, kuris padės klientams išsirinkti labiausiai jų poreikius atitinkančią prekę.
Prekybos centro internete „Varlė.lt“ įkūrėjo Mariaus Butausko teigimu, tokią paslaugą jie siūlo pirmieji Lietuvoje: „Daugybė žmonių prieš pirkdami prekę užsuka į komentarų sekciją ir susipažįsta su atsiliepimais. Atlikus keletą bandymų pastebėjome, kad ChatGPT pateikia išsamų ir visapusišką prekės įvertinimą. Todėl, norėdami palengvinti kliento apsisprendimą, pridėjome dirbtinio intelekto nuomonę apie mūsų pardavinėjamus produktus.“
Dirbtinis intelektas, apdorojęs įvairiausius informacijos šaltinius – pirkėjų atsiliepimus, specialistų vertinimus, produkto apžvalgas ir pan., geba išskirti pagrindinius konkrečios prekės privalumus bei trūkumus ir pateikti nešališką nuomonę apie produktą, su kuria nuo šiol galės susipažinti ir pirkėjai.
Dirbtinio intelekto vertinimą galima rasti jau prie daugiau nei 100.000 prekių ir ši sekcija yra pildoma kiekvieną dieną. Tokie komentarai turi atskirą žymėjimą. Kaip ir įprastai prie prekių aprašymo galima rasti ir tikrų pirkėjų atsiliepimus bei vertinimus.
„Tikiu, kad ši integracija dar palengvins pirkėjo apsisprendimą ir padės išsirinkti jam tinkamiausią prekę. Mūsų klientai gali pasitarti su galingiausiu planetoje dirbtiniu intelektu dėl savo pirkinio ir sužinoti nešališką nuomonę. Daugelis atsiliepimų yra tokie geri, kad ir patys geriau nepasakytume“, - šypsosi „Varlė.lt“ įkūrėjas.
Bet kaip sako CHAT GPT: „Svarbu atsiminti, kad tai tik bendros savybės, ir gali būti kitų privalumų ar trūkumų, priklausomai nuo individualių poreikių ir lūkesčių. Prieš įsigydami Prekę, rekomenduojama atidžiai perskaityti produkto specifikacijas ir vartotojų atsiliepimus, kad įsitikintumėte, jog jis atitinka jūsų konkrečius reikalavimus.“
Siekdama patenkinti pirkėjų poreikius, „Varle.lt” praplėtė prekių asortimentą vien praėjusiais metais nuo 1 milijono iki 1,5 milijono prekių.
Daugiausiai tam įtakos turėjo tai, kad vis daugiau įmonių jungiasi prekiauti prie platformos “Varle.lt” (marketplace) bei tiesioginiai kontraktai su tokiais gamintojais, kaip “Garmin”, “Marshall”, “Sodastream“, „CAT'S BEST“, „Wahoo“, “Withings“, “Coros“, “Blackroll“, „Steamery“, “Kingsmith“, “Ultradesk“ ir kitais.
Rašyti komentarą