Savaitgalį galimi „Bitės“ klientų aptarnavimo sutrikimai, neveiks savitarnos sistemos
Kaip pranešė bendrovė, sutrikimai galimi naktį iš šeštadienio į sekmadienį, nuo liepos 13 dienos 20 val. iki liepos 14 dienos 10 val.
„Naujoji Centrinė klientų sistema yra vienas didžiausių IT projektų mūsų verslo istorijoje. Didžiausias per kelis dešimtmečius klientų aptarnavimo sistemos atnaujinimas leis klientams pasiūlyti išmanesnių ir aktualesnių paslaugų, taip pat palengvins darbą ir mūsų klientų aptarnavimo specialistams“, – pranešime teigė skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Gintas Butėnas.
Pasak bendrovės, sistemos diegimo metu įmonės klientai galės naudotis ryšio ir kitomis paslaugomis įprastai, tačiau laikinai nebus galima valdyti paslaugų, pasiekti sąskaitų, keisti „Go3” planą, neveiks ir savitarnos svetainės mano.bite.lt ir mano.labas.lt.
Tuo metu išankstinės paslaugos „Labas“ klientai, kol neveiks savitarna sistemos diegimo metu, sąskaitas galės papildyti papildymo kvitais, taip pat valdyti ir užsakyti planus trumposiomis žinutėmis.
Rašyti komentarą