Šis rugsėjis vandens autobusams gali būti paskutinis
(9)Antrą vasarą Dangės upe plaukiantys du elektriniai vandens autobusai yra miesto viešojo transporto dalis.
Jie pagal grafiką kursuoja nuo Klaipėdos senamiesčio iki Tauralaukio tilto aštuonis kartus per dieną, sustoja 6 stotelėse. Bilietas kainuoja 5 eurus.
Autobusus administruojančios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis „Vakarų ekspresui“ sakė, kad vienas vandens autobusas retsykiais genda.
„Dažniausiai gedimai nebūna labai rimti, tik vieną kartą šią vasarą gedo variklis. Tad vienas autobusas neplaukė visą savaitę po Jūros šventės, kol buvo pataisytas“, - sakė G. Neniškis.
Anot pašnekovo, kol kas anksti apibendrinti šios vasaros vandens autobusų duomenis, tačiau pastebėjo, kad žmonės į pasiplaukiojimą žiūri labiau kaip į pramogą nei kaip į susisiekimą.
„Akivaizdu, kad populiaresni popietiniai, savaitgaliniai reisai, į juos dažnai netelpa visi norintys. O rytais norinčiųjų plaukti mažiau.
Faktas, kad vandens autobusas antrą vasarą dirba nuostolingai, tačiau to ir buvo galima tikėtis.
Vos 10 žmonių talpinantis elektrinis vandens autobusas yra svarbus kaip Dangės upės įveiklinimo ir Klaipėdos miesto marketingo priemonė.
Šiais metais jo maršrutą papildė su Turizmo informacijos centru parengtas audiogidas, tad plaukiantieji, nuskanavę barkodą telefone, gali klausytis pasakojimo apie Klaipėdą", - sakė G. Neniškis.
Vandens autobusai, pasak pašnekovo, plauks kol bus geri orai, greičiausiai iki spalio.
„Po to, įvertinę dviejų pirmųjų metų rezultatus, Klaipėdos miesto politikai svarstys, ar juos palikti kaip unikalią Klaipėdos miesto viešojo transporto sistemos dalį, ar panaikinti“, - sakė G. Neniškis.
Pernai per debiutinį sezoną elektriniu vandens autobusu pasinaudojo apie 9 tūkst. keleivių - naujos transporto priemonės užpildymas siekė 85 procentus.
Pagal Savivaldybės bendradarbiavimo sutartį su elektrinio autobuso gamintoju „Popa boat“, elektrinė transporto priemonė Danėje reguliariai kursuos trejus metus, tačiau kai kurie politikai abejoja, ar miestas turi išlaikyti komerciškai nepasiteisinusią paslaugą.
Rašyti komentarą