turizmas

Skrydžių į Turkiją sezonas rodo turizmo sektoriaus atsigavimo požymius

Kelionių organizatorių tikinimu, Lietuvos išvykstamojo turizmo rinkos situaciją galima vertinti pagal skrydžių į Turkiją rezultatus. Rudens sezono metu skrydžių į šią šalį skaičius pasiekė 2019-ųjų lygį, o tai rodo turizmo sektoriaus palaipsnį atsigavimą.

„Turkija kelionių organizatorių skrydžių programose užima itin svarbų vaidmenį – sezono metu, kuris tęsiasi nuo balandžio iki lapkričio mėnesio, kylantys lėktuvai į šią šalį sudaro daugiau nei 40 proc. visų užsakomųjų skrydžių.

Ne veltui ir nauji sektoriaus dalyviai įsitvirtinti Lietuvos turizmo rinkoje pradeda būtent nuo skrydžių į Turkiją.

Ją galima pavadinti „lakmuso popierėliu“, rodančiu bendrą turizmo rinkos situaciją“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Inga Aukštuolytė, „Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė.

Ji pabrėžia, kad būtent žinios apie vėl turistams atsiveriančią Turkiją pavasarį nekantriai laukė visi kelionių organizatoriai.

Balandžio mėnesį pradėjusi skraidinti poilsiautojus į Turkiją, įmonė „Tez Tour" jau rugsėjo ir spalio mėnesiais pasiekė atitinkamų 2019 m. mėnesių parduotų kelialapių į šią šalį lygį.

„Tez Tour" duomenimis, bendras Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje įmonės išskraidintų turistų į Turkijos Antalijos oro uostą skaičius šiais metais siekia beveik 60 tūkst.

Šie keliautojai sudaro 37 proc. visų į šį kurortą skridusių poilsiautojų skaičiaus, didžiausią dalį tarp visų Baltijos šalių turizmo rinkoje veikiančių kelionių organizatorių.

„Daugiausiai turistų į Antalijos kurortą išskraidinta iš Lietuvos – daugiau nei 30 tūkst., tai sudaro 33,4 proc. rinkos dalies.

Latvijoje turistų skaičius siekia beveik 13 tūkst. ir sudaro 44,4 proc. keliautojų, Estijoje – analogiškai 16 tūkst. ir 39,2 proc.“, – sako tarptautinio kelionių organizatoriaus atstovė.

Įmonė keliautojams siūlė ir plačiausią iš visų kelionių organizatorių Turkijos kurortų pasirinkimą – skraidino į Antaliją, Alaniją ir Bodrumą.

Bendras „Tez Tour“ keliautojų skaičius į Turkiją siekia 40 tūkst. Pagrindinė keliautojų dalis – šeimos su mažamečiais vaikais (apie 65 proc.), poros (apie 20 proc.), senjorai (apie 10 proc.).

„Pastebime, kad atostogoms Turkijoje Baltijos šalių gyventojai skyrė didesnį biudžetą nei praėjusiais ir priešpandeminiais metais.

Jie daugiau investuoja į komfortą, renkasi aukštesnės klasės viešbučius, ilgesnę atostogų trukmę, o tai natūraliai išaugina ir bendrą kelionės kainą.

Vidutinė kelionių paketo kaina asmeniui Lietuvoje šiais metais siekė 730 eurų, Latvijoje – 850 eurų, Estijoje – 890 eurų, – sako I. Aukštuolytė.

Lapkričio pabaigoje startavę išankstiniai vasaros sezono kelionių pardavimai taip pat rodo palankius ženklus.

„Tik pristatę 2022 m. vasaros pasiūlymus, sulaukėme didelio klientų susidomėjimo. Per pirmąsias savaites jau užpildėme daugiau nei 30 proc. vietų.

Tai patvirtina, kad gyventojai jau linkę planuoti savo keliones iš anksto ir šiuo vis dar neapibrėžtumo kupinu laikotarpiu“, – kalba I. Aukštuolytė.

 

Populiariausių vasaros krypčių sąraše ir toliau lyderio pozicijas užima Turkija. Toliau rikiuojasi Graikija, Bulgarija, Egiptas.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder