Sutriko šio banko veikla: aiškina, kaip elgtis jei reikia skubiai atlikti mokėjimą

Spalio 30 d. SEB bankas pranešė apie sutrikusią veiklą.

„Informuojame, kad šiuo metu dėl techninių priežasčių dalis SEB banko klientų gali susidurti su sutrikimais tvirtinant operacijas su „Smart-ID“ ir „Mobile-ID“ PIN2 kodu. 

Jei šiuo metu reikia atlikti mokėjimus, galite autentifikavimui naudoti SEB banko mobiliąją programėlę ar kodų generatorių. Atsiskaityti mokėjimo kortelėmis galima kaip įprastai“, – feisbuke savo klientus įspėja SEB bankas.

„Informuojame, kad šiuo metu dėl techninių priežasčių dalis SEB banko klientų gali susidurti su sutrikimais tvirtinant operacijas su „Smart-ID“ ir „Mobile-ID“ PIN2 kodu. 

Jei šiuo metu reikia atlikti mokėjimus, galite autentifikavimui naudoti SEB banko mobiliąją programėlę ar kodų generatorių. 

Atsiskaityti mokėjimo kortelėmis galima kaip įprastai“, – feisbuke savo klientus įspėja SEB bankas. Jie taip pat atsiprašo už techninius nesklandumus sako dedantys visas pastangas, kad kuo greičiau išspręstų problemą.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder