Adomas ir Ieva su tuo nesusiję: žmonės tik dabar atranda paslėptą „Apple“ logotipo prasmę
„Apple“ logotipas yra vienas labiausiai atpažįstamų pasaulyje.
Žavi jo paprastumas ir daugybė teorijų apie jo reikšmę, ypač apie žalčio simboliką. Apie tai rašo britų bulvarinis laikraštis „Mirror“.
LOGO.com prezidentas ir logotipų dizaino ekspertas Richardas Lau pabrėžia atpažįstamo logotipo svarbą siekiant pritraukti klientus: „Įmonės negali ignoruoti puikaus logotipo vertės, nes jis susieja įmonę su potencialiais klientais ir išlieka jų atmintyje.“
Technologijų milžinė „Apple“, žinoma dėl savo prietaisų ir programinės įrangos, visame pasaulyje įgijo ištikimų gerbėjų, kurie kasdien naudoja gaminius su įkandamo obuolio logotipu.
Ši emblema tapo neatsiejama bendrovės firminio stiliaus dalimi.
LOGO.com ekspertai iškėlė teoriją, kad įkandęs obuolys gali būti nuoroda į biblinę Adomo ir Ievos istoriją, simbolizuojančią žinių ir atradimų pagundą.
Kiti „Apple“ gerbėjai mano, kad logotipas primena krentantį obuolį, kuris įkvėpė Izaoką Niutoną atrasti gravitacijos ir judėjimo dėsnius.
Tačiau pats logotipo dizaineris Robas Yanoffas, sukūręs šį simbolį 1977 m., paneigė šias teorijas ir pavadino jas „miesto legendomis“.
Interviu „CreativeBits“ Yanoffas atskleidė, kad, išskyrus Steve'o Jobso nurodymą „nepadaryti logotipo mielo“, nebuvo jokios konkrečios užduoties.
Jis taip pat pažymėjo, kad idėja pridėti kąsnelį kilo tam, kad žmonės suprastų, jog tai obuolys, o ne vyšnia.
Iš pradžių logotipe buvo spalvotos juostelės, kurios atspindėjo to meto hipių kultūros dvasią.
Spalvos taip pat simbolizavo „Apple II“ kompiuterio, kuriuo pirmą kartą buvo galima atkurti spalvotus vaizdus, galimybes.
Tai taip pat turėjo būti patrauklu jaunimui ir mokykloms, nes Steve'as Jobsas norėjo įdiegti kompiuterius į švietimo sistemą.
Daugelis įdomių su logotipu susijusių teorijų pasirodė esančios išgalvotos.
Janoffas patvirtino, kad kąsnis buvo pridėtas dėl mastelio, kad žmonės nesupainiotų obuolio su vyšnia.
Jis taip pat pažymėjo, kad „yra kažkas simboliško, kai įkandama į obuolį“, nes tai universali patirtis.
Smagu, kad jau sukūrus logotipą, jo kūrybos direktorius jam priminė kompiuterinį terminą „baitas“ (baitas, kaip skaitmeninės informacijos kiekio matavimo vienetas, yra sąskambis su žodžiu kąsnis), ir tai buvo tinkamas sutapimas.
Praėjus beveik 50 metų „Apple“ logotipas tebėra susižavėjimo objektas.
Socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip X (buvęs „Twitter“), vartotojai stebisi jo neprilygstamu atpažįstamumu.
Vienas naudotojas komentavo: „Tai vienas iš labiausiai atpažįstamų logotipų pasaulyje“, o kitas pridūrė: „Tiesiog šaunu“.
Šaltinis: focus.ua
Rašyti komentarą