Dirbtinis intelektas ateina į vaikų kambarį: „Barbie“ planuoja išleisti pirmąjį žaislą su „OpenAi“

Garsi amerikiečių kompanija „Mattel“, gaminanti tokius legendinius prekės ženklus kaip „Barbie“, „Hot Wheels“ ir „Uno“, pradeda naują etapą – dirbtinio intelekto diegimą vaikų pramogose. Šiam tikslui ji susijungė su „OpenAI“ ir iki metų pabaigos ketina pristatyti pirmąjį AI žaislą.

Partneriai teigia, kad pagrindiniai prioritetai kuriant naujoves yra inovacijos, asmens duomenų apsauga ir vaikų saugumas. 

Naujas kursas pasirinktas dėl mažėjančios tradicinių žaislų paklausos: pirkėjai taupo, bijodami galimų JAV ekonominės politikos pokyčių pasekmių.

„Mattel“ planuoja ne tik integruoti AI į savo produktus, bet ir naudoti korporatyvinę „ChatGPT“ versiją, siekdama padidinti efektyvumą ir pagreitinti vidinius procesus. 

Kaip pažymėjo „OpenAI“ operacijų direktorius Bradas Lightcapas, tokios technologijos atvers „Mattel“ prieigą prie naujų įrankių, kurie padidins komandos kūrybiškumą ir padės įgyvendinti didelio masto skaitmeninę transformaciją.

Pastaraisiais mėnesiais bendrovė vis dažniau remiasi susijusiu žiniasklaidos turiniu – nuo kino iki mobiliųjų programėlių – kad palaikytų susidomėjimą savo prekių ženklais pagrindinės veiklos stagnacijos sąlygomis.

Be to, gegužę „Mattel“ peržiūrėjo metinę prognozę ir paskelbė apie planuojamą kai kurių prekių kainų didinimą, siekdama kompensuoti išlaidų augimą.

Šaltinis: mixnews.lv 

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder