Kinijoje išrastas akumuliatorius, galintis pakeisti benzininį variklį: kaip tai įmanoma
Šiandien elektromobiliai gali nuvažiuoti apie 500 km, o benzininiai automobiliai su pilnu bakeliu gali nuvažiuoti 600–800 km. Detales praneša žiniasklaida „China Academy“.
Kinijos mokslininkai sukūrė „specialius klijus, kurie automatiškai juda prie elektrodų ir elektrolito ribos, kai veikia akumuliatorius. Jis aktyviai pritraukia ličio jonus prie tarpų ar porų ir juos užpildo.
Be to, tyrėjai sukūrė polimerinę elektrolito pakuotę, padariusią akumuliatorių elastingą ir atsparų, kaip plastikinė plėvelė. Jis išlaiko daugiau nei 20 000 lenkimo ar sukimo ciklų be pažeidimų, todėl yra atsparus kasdieniam deformavimui.
Tuo pačiu metu jie į šią „pakuotę“ įdiegė mažus „cheminius modulius“, kai kurie iš jų pagreitina ličio jonų judėjimą, o kiti surenka papildomus jonus. Galiausiai energijos saugojimo talpa padidėjo 86 %.
Kietas elektrolitas leidžia ličio jonams judėti tarp elektrodų, perduodant energiją. Kietieji sulfidų pagrindu pagaminti elektrolitai yra labai kieti ir trapūs, o ličio metaliniai elektrodai yra minkšti, todėl sumažėja įkrovimo ir iškrovimo efektyvumas.
Naudojant naują technologiją, elektrodas ir elektrolitas sudaro idealiai tvirtą jungtį, įveikdami pagrindinę kietųjų baterijų problemą. Dėl „klijų“ kietosios baterijos gali veikti daug efektyviau.
Praktiškai naujoji baterija leis vairuotojams nuvažiuoti iš Paryžiaus į Milaną arba iš Los Andželo į San Franciską ir atgal be sustojimų įkrauti.
Autoriai mano, kad šio proveržio įgyvendinimas visiškai pašalins „baimę dėl elektromobilių nuvažiuojamo atstumo“ ir paruoš dirvą galutiniam benzinos eros pabaigai.
Šaltinis: focus.ua

Rašyti komentarą